Branża śliwki kalifornijskiej wystartowała z piątą edycją programu marketingowego promującego ten owoc na polskim rynku. Jednocześnie California Prune Board dołączyła do inicjatywy „Ameryka od Kuchni”, koordynowanej przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie.
Rosnąca świadomość
Wśród badanych konsumentów rośnie świadomość tego, że w Kalifornii produkowana jest suszona śliwka. W 2014 r. 63 proc. ankietowanych była świadoma tego faktu natomiast w 2017 r. już 67 proc.
Taki stan rzeczy cieszy Esther Ritson – Elliott, stojącą na czele europejskiego zespołu California Prune Board – wspólnie z branżą plantatorów i firm pakujących z Kalifornii, produkującą owoce uważane za najlepsze suszone śliwki na świecie, pracujemy nad tym aby dobra reputacja śliwki kalifornijskiej wzmacniała się zarówno w Polsce jak i w całej Europie. Konsumenci coraz lepiej rozumieją, że suszone śliwki z Kalifornii są owocami wysokiej jakości, za które warto zapłacić więcej, ponieważ niosą za sobą wyjątkowe korzyści smakowe i zdrowotne. Natomiast nasi partnerzy, którzy posiadają śliwki kalifornijskie w swoim biznesowym portfolio mają pewność, że dostarczają swoim klientom produkt wysokiej i powtarzalnej jakości – mówi ekspertka.
Rozwój rynku
Głównym celem programów marketingowych prowadzonych przez California Prune Board jest wspieranie rynku poprzez inwestycje w badania, edukację oraz promocję kategorii śliwki kalifornijskiej.
W tym roku kalifornijska branża włączyła się również w działania programu „Ameryka od Kuchni” prowadzonego przez Dział Rolny Ambasady USA w Warszawie. Jest to inicjatywa informacyjna powołana w odpowiedzi na liczne zapytania dotyczące produktów z USA. W programie bierze udział większość zrzeszeń producentów artykułów rolno-spożywczych z USA, obecnych na rynkach europejskich. Jednym z licznych projektów programu „Ameryka od Kuchni” była wystawa targowa producentów żywności z USA w specjalnym amerykańskim pawilonie podczas targów GASTROFOOD® na początku listopada br. w Krakowie, gdzie śliwka kalifornijska gościła na ekspozycji wspólnie z licznymi reprezentantami biznesów spożywczych ze Stanów Zjednoczonych.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.