Klienci w tych regionach, wybierają najbardziej rozpoznawalne produkty takie jak parówki Paryżanki oraz Balbinki. Dużym zainteresowaniem cieszy się również kolekcja salami oraz wędzonki. Bardzo ciepło została także przyjęta oferta grillowa, co ma uzasadnienie w sezonowości. Pokazuje to jednak, że zachodnia Polska jest ciągle chłonnym rynkiem.
,,Uzupełnienie sieci detalicznej jest odpowiedzią, na rosnące zainteresowanie naszymi produktami w skali ogólnokrajowej oraz na częste zapytania nabywców z tych regionów. Tym samym sieć dystrybucji pokryła już niemal całą Polskę. Realizuje to naszą strategię wychodzenia z pozycji regionalnego lidera branży, do liczącego się gracza krajowego" - powiedziała Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka".
TM
tagi: Pekpol ,
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Grupa Kapitałowa Specjał, jeden z największych podmiotów na...
Z raportu branżowego wynika, że klienci cenią hipermarkety...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...