Kampanie i Promocje

„Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” - nowa odsłona kampanii marki Wawel skierowana do młodych konsumentów

Poniedziałek, 26 listopada 2018
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt „Dobre Składniki” marki Wawel. Ma na celu dalsze budowanie świadomości na temat pionierskiego projektu marki, w dzięki któremu już wszystkie produkty marki mają krótszy skład. Tym razem Wawel stawia na uproszczenie komunikacji i dotarcie do młodego, coraz bardziej świadomego, konsumenta.
Po półtora roku od premiery projektu „Dobre Składniki” Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii. Zaplanowano szeroko zakrojone działania z intensywną kampanią digitalową, która będzie obejmować nowe media – Google Display Network, portale horyzontalne oraz popularne wśród Millenialsów kanały społecznościowe, m.in. Instagram, Facebook, Youtube czy Tik Tok. W nowej kreacji marka postawiła na nowe założenia – lekką komunikację w stylu komiksowym, humor i atrakcyjny design. Pierwsze produkty wspierane w ramach tegorocznej części kampanii to cukierki M!chałki z Wawelu, czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki oraz specjalna oferta zimowa.  

Zmianie uległo także oznakowanie samych opakowań – na odwrocie produktów znajdziemy krótką i klarowną informację o Dobrych Składnikach, ułatwiającą konsumentowi podjęcie decyzji zakupowej. Na froncie opakowań natomiast pojawi się logo rozpoznawalnego już projektu. W ramach nowej komunikacji zaplanowano również zmianę wyglądu materiałów POS.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dział marketingu Wawel i agencja Schulz Brand Friendly.



tagi: Wawel , Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników , kampania ,