Wywiady

Trzy pytania do...

Środa, 21 listopada 2018 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 11/153. Listopad 2018
Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Joanna Kowalska.
BZK Alco zadebiutowało rok temu, w tym czasie wprowadziło na rynek ponad 50 produktów. To imponujący wynik, proszę przybliżyć ofertę handlową.

Możemy pochwalić się bardzo szeroką ofertą asortymentową, skierowaną do różnorodnego grona odbiorców. Naszym sztandarowym alkoholem jest Kazimierz Wielki, zdecydowanie najlepiej rozpoznawalna marka z naszej oferty. Dużym zainteresowaniem cieszy się wódka organiczna ultra premium Senator Komorowski, a także Kordiały Senator Komorowski nawiązujące do tradycji staropolskich nalewek. Markę Björn wyróżnia 45% zawartość alkoholu w czarnej butelce, do kupienia także w białej (40% zaw. alk.). Cały czas wprowadzamy nowości – ostatnio na rynku pojawiła się kolekcja alkoholi smakowych Magnat oraz wódka czysta Wataha. W kategorii ekonomicznej oferujemy marki Janosik i Waligóra.

Rynek alkoholi mocnych jest niezwykle konkurencyjny, czy ilość wprowadzanych produktów jest kluczem do sukcesu?

Szerokie portfolio produktowe jest niezwykle istotne, jednak naszym kluczem do sukcesu jest siła jaką daje nam grupa, w ramach której działamy. Nasze siostrzane spółki zajmują się selekcją, kontrolą i magazynowaniem zboża, destylacją oraz transportem. Dzięki kontroli każdego etapu procesu produkcji możemy zaoferować produkt finalny o najwyższej światowej jakości. Nasze trunki tworzą eksperci z długoletnim doświadczeniem w branży, na bazie najlepszych surowców i procesów wytwórczych. W ramach grupy mamy wyjątkową instalację (488 półek w 7 kolumnach), która zapewnia 7-krotną destylację spirytusu, a co za tym idzie – produkcję alkoholu czystego chemicznie. BZK Alco, jak i cała grupa, to w 100% polski kapitał, co wpisuje się w trend patriotyzmu konsumenckiego.

Szeroka oferta, doskonała jakość produktów, polski kapitał – przydałby się jeszcze czwarty as…

Zdecydowanie jest nim design naszych opakowań, wyróżniający je wśród konkurencyjnych produktów. Olbrzymią wagę przykładamy do tego, aby jakość alkoholi podkreślały eleganckie, wyjątkowe, nowoczesne butelki. Rynek to docenia, butelka wódki Björn została właśnie jednym ze zwycięzców 25. edycji konkursu Dobry Wzór, organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Nagrodę przyznali fachowcy z dziedziny designu, którzy ocenili zarówno produkty polskie, jak i zagraniczne znajdujące się obecnie w sprzedaży.


tagi: Andrzej Zalewski, BZK Alco,