„Analizując to co się wydarzyło w ostatnim roku na terenie Europy, muszę przyznać, że polski retail nie odstaje od trendów, które możemy zaobserwować w Amsterdamie czy Rzymie. Praktycznie tempo oraz kierunek zmian są takie same jak w Europie Zachodniej. Dominuje zaangażowanie rozwiązań technologicznych, połączenie tradycyjnej sprzedaży z e-commerce oraz bardzo duży nacisk na dedykowane rozwiązania dla konsumentów, w tym również skupienie uwagi na emocjach i doznaniach a nie na czystym sprzedawaniu produktów” – przyznał Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej w Modern-Expo Group w wywiadzie udzielonym redakcji Hurt & Detal.
Cały wywiad już wkrótce w dziale Wywiady.
tagi: modern , expo , retail , show , hurt , detal , wywiad ,
Eurocash publikuje Raport Zrównoważonego Rozwoju za 2023 r....
„Pomimo wielu wyzwań rynkowych, przed którymi stanęliśmy...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...
Najnowszy raport autorstwa UCE RESEARCH...
Zależy od zwiększenia możliwości eksportowych...
Bilans integracji z UE jednoznacznie na plus...