Trwa wielka kampania reklamowa nowych Kabanosów Exclusive Easy Paluszki
Czwartek, 18 października 2018
Marka Tarczyński – niekwestionowany lider rynku kabanosów w Polsce, z początkiem października ruszyła z silną kampanią reklamową pod hasłem „SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI”, promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków.
Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. Tym razem, znany już widzom z poprzedniej reklamy kabanosów, strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki - humorystyczny sposób, zachwyci się nową formą Kabanosów Exclusive Easy w postaci pojedynczych paluszków. W spocie reklamowym zobaczymy je w innowacyjnym, stojącym opakowaniu ze struną, za pomocą której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć.
„SĄ SUCHE” – „SĄ KRUCHE” – „SĄ PALUSZKI” to hasła klucze, dzięki którym kampania wyjaśnia dlaczego kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków, to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.
Jesteśmy dziś najsilniej rozpoznawalną marką w kategorii kabanosów w Polsce i konsekwentnie umacniamy tę pozycję. Nasza najbliższa kampania jest odpowiedzią na rosnący i dynamicznie zmieniający się trend convenience w Polsce. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów oferujemy klientom najlepszej jakości produkt, w nowej wygodnej formie pojedynczych paluszków oraz innowacyjnym na rynku mięsnym, stojącym opakowaniu ze struną, dzięki której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć. – mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.
Jesienna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w sieciach kin: Cinema City i Helios. Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję na nośnikach zewnętrznych w postaci reklamy, która pojawi się na autobusach w największych aglomeracjach miejskich w całej Polsce.
Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.
Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.