Drogeria

Sephora nagradza najlepszych influencerów

Czwartek, 04 października 2018
Trwa II edycja konkurs Ofeminin Beauty Influencer Awards powered by Sephora. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych w Polsce influencerek zajmujących się tematyką beauty. Partnerem tytularnym tegorocznej, II edycji, jest Sephora – ulubiona marka pokolenia millenialsów i generacji Z. Nagrodę w kategorii Trendsetter of The Year przyznawaną przez Sephora, wręczy gość specjalny imprezy – Anastasia Soare – twórczyni kultowej marki makijażowej Anastasia Beverly Hills.
Ofeminin Beauty Influencer Awards to projekt specjalny serwisu dla kobiet Ofeminin.pl, należącego do Ringier Axel Springer Polska. W tym roku w skład Jury, któremu przewodniczy Jessica Mercedes, wchodzą: Sergiusz Osmański – dyrektor artystyczny i PR Sephora, Anna Galińska – główna makijażystka Sephora, Marcin Cejrowski – redaktor naczelny serwisu Plejada.pl, Magdalena Ignatowicz – Innovation Product Manager, Onet Lifestyle i Ofeminin.

Sephora partnerem tytularnym

Filozofia Sephora to tworzenie wokół swojej marki społeczności skupiającej fanów piękna. Social media są doskonałym narzędziem budowania relacji, inspirowania oraz dzielenia się nowinkami i doświadczeniami ze świata beauty.

- Od lat jesteśmy silnie obecni w takich mediach społecznościowych jak Facebook, YouTube czy Instagram. Na swoich kanałach staramy się inspirować naszych fanów do śmiałego eksperymentowania z makijażem i zabawy z trendami, dostarczać im wiedzy na temat produktów i ich użycia. Na co dzień intensywnie współpracujemy z niewątpliwymi pasjonatami świata piękna – influencerami i blogerami urodowymi, którzy jako pierwsi mają szansę przetestować nasze gorące nowości, wziąć udział w wydarzeniach specjalnych i opowiedzieć o nich swoim odbiorcom. Wszystko to sprawiło, że z przyjemnością zdecydowaliśmy się na udział w tegorocznej edycji Beauty Influencers Awards  – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Anastasia Soare gościem specjalnym BIA

Nagrodę Sephora wręczy gość specjalny imprezy – Anastasia Soare, trendsetterka i pełna energii bizneswoman, założycielka, Dyrektor Generalny i siła napędowa firmy Anastasia Beverly Hills –  jednej z najszybciej rozwijających się marek w branży kosmetycznej. Wizyta Anastasii Soare w Polsce związana jest z premierą jej marki kosmetycznej w polskich perfumeriach Sephora. Produkty Anastasia Beverly Hills są już dostępne będą na sephora.pl, a od 5 października w 31 perfumeriach stacjonarnych.

Jakich cech szuka Sephora u influencera?

- Poszukujemy nietuzinkowej osobowości, której działania i osobowość wpiszą się w nasze DNA. Sephora stawia na wolność eksperymentowania, odwagę i wolność w wyrażaniu własnej osobowości, nieskrępowaną kreatywność, prawdziwą pasję do mody i makijażu oraz chęć dzielenia się swoja wiedzą z odbiorcami. Podczas plebiscytu postaramy się wyłonić influencerów, którzy kultywują te wartości w social mediach – mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska i juror plebiscytu.

Laureatki zostaną wyłonione w 7 kategoriach: Beautube - najlepszy kanał beauty na YouTube; Beautygram – najlepszy urodowy Instagram; Beautystories – najlepsze Instastory o tematyce beauty; Rising Star of the Year – wschodząca gwiazda wśród beauty influencerek; Beautorial – najlepszy tutorial beauty; Trendsetter of The Year – nagroda specjalna od Sephora i Anastasia Beverly Hills, oraz Beauty Influencer of the Year – nagroda główna – Influencerka Roku. O zwycięstwie w każdej kategorii zdecydują internauci.

Nagrodą dla Trendsettera Roku (Trendsetter of The Year) jest m.in. wyjazd do Los Angeles i prywatne spotkanie z Anastasia Soare.

Laureatów konkursu spośród osób nominowanych przez Jury, wyłoni trwające głosowanie internautów. Poznamy ich już 8 października podczas uroczystej Gali w Warszawie.

Sephora wspiera pasjonatów piękna również poprzez działania CSR. Podczas gali Beauty Influencer Awards zaprezentuje zgromadzonym w specjalnej strefie projekt o charakterze – Sephora Accelerate. To wyjątkowy, międzynarodowy program, dedykowany budowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet, założycielek firm kosmetycznych. Dzięki niemu uczestniczki z Europy, Stanów Zjednoczonych, Ameryki Południowej i Azji, zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności, poznają zaawansowane narzędzia i korzystają z mentoringu ekspertów, aby wynieść swój start-up kosmetyczny na wyższy poziom. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października 2018 r. pod adresem www.sephorastands.com/accelerate/    



tagi: Sephora , nagrody , konkurs , influencer , Ofeminin Beauty Influencer Awards powered by Sephora ,