Kampanie i Promocje

Więcej na radość z życia – pracownicy Lidl Polska w najnowszej kampanii marki pracodawcy

Środa, 03 października 2018
Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł Lidl Polska na najnowszą kampanię employer brandingową. Dzięki wielu benefitom takim jak: wysokie wynagrodzenie, szeroki zakres prywatnej opieki medycznej, elastyczne godziny pracy czy karta Multisport, nie tylko konsumenci, ale także pracownicy sieci mają „Więcej na radość z życia”.
Obietnicę „Więcej na radość z życia” znają już dobrze klienci Lidla. Wiedzą, że zrobią tu zakupy dla całej rodziny, szybko i w rozsądnej cenie – czas i zaoszczędzone pieniądze mogą przeznaczyć na to, co ich najbardziej cieszy – spacer z rodziną, spotkanie z przyjaciółmi czy hobby. Teraz Lidl Polska rozszerza hasło i jego przesłanie również na swoich pracowników. Rusza z kampanią wizerunkową marki pracodawcy, zachęcając do pracy w strukturach firmy.

W kampanii marketingowej „Więcej na radość z życia” występują nie aktorzy a klienci Lidla, z którymi możemy się identyfikować. Pokazują swoje codzienne życie i ulubione produkty. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej odsłony kampanii marki pracodawcy, z tą różnicą, że występują w niej pracownicy Lidl Polska. W spocie i na wszystkich pozostałych nośnikach, występują pracownicy sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali. Nie są ubrani w stroje służbowe, czy uniformy, zamiast tego widzimy ich na pikniku ze znajomymi czy na siłowni, bo dzięki pracy w Lidl Polska mają czas i możliwości, by cieszyć się życiem i czerpać z niego pełnymi garściami.

W ten sposób Lidl połączył komunikację dwóch marek: pracodawcy i konsumenckiej pod jednym claimem „Więcej na radość z życia”.

W spocie (https://www.youtube.com/watch?v=qIbWyPfa8fc&index=27&list=PLQKlHcsHTRNAQBNRYK3eWOylwC_g11ahM), na którym oparta została komunikacja całej kampanii występują Pracownicy Lidl Polska.

Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity

Od wielu lat Lidl Polska jest liderem w branży jeśli chodzi o wysokość wynagrodzeń. Od marca 2018 pracownicy sklepów zarabiają od 2 800 PLN brutto do 3550 PLN brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy mają gwarancję wzrostu płacy do poziomu od 2 950 PLN brutto do 3750 PLN brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 150 PLN brutto do 4050 PLN brutto. Poziom wynagrodzenia różni się w zależności od lokalizacji sklepu oraz związanych z nią kosztów życia.

Niezwykle istotny jest fakt, że Lidl przestrzega zasady równego traktowania pracowników - wysokość wynagrodzenia warunkowana jest przez zakres obowiązków, odpowiedzialność i staż pracy. Firma zwraca uwagę na kompetencje i zaangażowanie, na wartość, którą każdy pracownik wnosi, kobiety i mężczyźni zajmujący to samo stanowisko traktowani są równo i równe są ich pensje.

Każdy pracownik jest dla sieci tak samo istotny, więc bez względu na zajmowane stanowisko pracownikom przysługują takie same benefity. W trosce o zdrowie każdy członek załogi Lidl Polska jest objęty szerokim zakresem prywatnej opieki medycznej, co więcej może także rozszerzyć świadczenie na swoich najbliższych. By dbać o zdrowie i formę pracownicy otrzymują również kartę Multisport i dostęp do ponad 4000 obiektów sportowych w Polsce. Lidl wspiera też rodziny swoich pracowników i prowadzi programy Wyprawka dla maluszka i Wyprawka dla pierwszoklasisty.

Jasna ścieżka rozwoju

„Obok bardzo atrakcyjnych zarobków Lidl Polska oferuje też swoim pracownikom jasną i atrakcyjną ścieżkę rozwoju. Wielu pracowników karierę w strukturach firmy zaczynało od stażu, pnąc się po kolejnych szczeblach. Wartym podkreślenia jest fakt, że aż 70% stanowisk menadżerskich w Lidl Polska zajmowanych jest przez kobiety, a 90% awansów to awanse wewnętrzne” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager w Lidl Polska.

Każdy z pracowników może wziąć udział w szeregu szkoleń i rozwijać swoje kompetencje i umiejętności. Pracownicy sklepów zapraszani są do programu Akademia Prestige, dzięki któremu mogą awansować na wyższe stanowisko. Pracownicy centrali, biur sprzedaży i ekspansji zapraszani są do udziału w Akademii Zarządzania. Firma dofinansowuje też kursy językowe.

Więcej na stronie: https://kariera.lidl.pl/pl/



tagi: Więcej na radość z życia , Lidl Polska , kampanii marki ,