Reklama w wersji 15’ emitowana będzie w TVN i stacjach tematycznych Polsatu oraz w internecie. Marka otrzymała również wsparcie w prasie, w tym niestandardowe działania w tym kanale.
Na stronie www.bobovita.pl powstała dedykowana podstrona, na której rodzice mogą poznać najbardziej lubiane – zarówno przez dzieci, jak i przez mamy – kaszki BoboVita. Znajdą tam również treści edukacyjne dotyczące roli kaszek w diecie najmłodszych oraz jakości i bezpieczeństwa różnorodnych zbóż BoboVita.
Aby dać możliwość spróbowania kaszek nr 1 wśród mam* dzieciom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z produktami zbożowymi, na tej samej podstronie marka daje możliwość zamówienia kaszki w jednym z 7 najpopularniejszych wariantów smakowych.
Kampania realizowana jest również w kanałach dystrybucji.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja HAVAS. Kopię TV 15’ zrealizowała agencja Dynamo. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.
* NUTRICIA Polska Sp. z o.o. za Nielsen – sprzedaż wolumenowa i wartościowa w kategorii kaszek dla dzieci, 2017.
Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...