Kampanie i Promocje

Hochland BURGER & TOAST – wystartowała kampania promocyjna!

Wtorek, 11 września 2018
Ser żółty Hochland BURGER & TOAST to nowość stworzona do przyrządzenia rozmaitych dań na ciepło m.in. tostów, grzanek, zapiekanek oraz pysznych burgerów, które od miesięcy królują we wszystkich rankingach na najbardziej trendy dania. Ser żółty Hochland BURGER & TOAST pod wpływem temperatury idealnie się topi, a po stopieniu świetnie się ciągnie i co najważniejsze nadaje potrawom oryginalny smak. Nowy produkt dostępny jest w ofercie Hochland od maja, teraz nadszedł czas na wsparcie marketingowe!
Zaplanowano szeroką kampanię on-line: m.in. reklamy VOD, działania na kanałach Social Media, reklamy i spoty na YouTube, krótkie filmy kulinarne na jednym z najbardziej zasięgowych portali Noizz Food, współpracę z blogerkami i influencerkami oraz kampanię mobile. Aktywności promocyjne dopełniają działania public relations, obejmujące współpracę z celebrytkami, wysyłki kreatywne do mediów oraz kampanię w prasie fachowej.

Kampania promująca nowość właśnie wystartowała, jest częścią większej kampanii dla całej kategorii serów żółtych i potrwa do końca października.

Trend przygotowywania posiłków w domowym zaciszu jest coraz wyraźniejszy – Polacy na nowo odkrywają przyjemność płynącą z gotowania, a wspólne gotowanie z rodziną czy znajomymi oraz wymiana przepisów kulinarnych stały się dla wielu codziennością i miłą formą spędzania wolnego czasu. Sery Hochland do przygotowywania dań na ciepło powstały z myślą właśnie o tych wszystkich, którzy gotują w domu i oczekują kreatywnych inspiracji, doskonałej jakości i nowoczesnych, wygodnych oraz szybkich rozwiązań w atrakcyjnej formie. – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.



tagi: Hochland BURGER & TOAST , kampania promocyjna ,