Kampanie i Promocje

23 urodziny Netto w Polsce

Poniedziałek, 10 września 2018
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce.
Sklepy Netto od ponad 23 lat są otwarte na potrzeby polskich konsumentów, którzy szybko, łatwo i w przystępnych cenach chcą robić codzienne zakupy. Obecnie sieć posiada ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Marka nie tylko sprawnie reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów, ale też niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.

Netto regularnie poszerza swój asortyment o nowe marki własne, wegetariańskie warianty poszukiwanych produktów, propozycje dla alergików, a wszystko po to, aby móc wpisać się w gusta i oczekiwania szerokiego grona konsumentów. Dzięki tak konstruowanej ofercie, klienci mogą z łatwością przygotować smaczne posiłki dla siebie i swojej rodziny – zarówno w lubianej, dobrze znanej wersji, jak również w wariantach zgodnych z najnowszymi trendami slow food. Firma stawia na lokalnych dostawców, dlatego zdecydowana większość asortymentu dostępnego w Netto pochodzi od polskich dostawców. To, co wyróżnia Netto, to także model współpracy z lokalnymi firmami takimi, jak piekarnie czy producenci wyrobów mięsnych. Na terenie sklepów otwarte są stoiska firm partnerskich, na których klienci mogą kupić świeże pieczywo wypiekane według tradycyjnych receptur oraz mięso i wędliny – jest to rozszerzenie i uzupełnienie oferty dostępnej w Netto, dzięki której klienci otrzymują jeszcze więcej możliwości wyboru.

- Od lat staramy się tak budować naszą ofertę, aby klienci z łatwością znaleźli u nas to, czego aktualnie poszukują – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Lubimy ich pozytywnie zaskakiwać, dlatego tak wiele uwagi przykładamy do oferty non food, którą można znaleźć na Jarmarku Netto. Skandynawski styl dekorowania wnętrz, charakterystyczny dla naszej marki własnej Decorado, jest już widoczny w wielu polskich domach. Wierzymy, że nasze urodziny to doskonała okazja, by podziękować klientom za wszystkie wspólne lata, ponieważ to oni są dla nas najlepszą motywacją i inspiracją, z myślą o nich staramy się jeszcze lepiej opracowywać naszą ofertę, zmieniać i modernizować sklepy, by zakupy w Netto kojarzyły im się z dobrze spędzonym czasem i mądrze wydanymi pieniędzmi – dodaje.

Kampania urodzinowa

Chcąc zaangażować klientów oraz podkreślić, iż Netto jest w Polsce od 23 lat, marka organizuje kampanię urodzinową. Jednym z jej elementów jest konkurs urodzinowy. Aby wziąć w nim udział, od 10 do 30 września trzeba zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł. Następnie należy sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji. Może to być numer domu, mieszkania bądź też numer na koszulce ulubionego sportowca – w tym przypadku kreatywność leży po stronie uczestników. Kolejny krok to wgranie swojego zgłoszenia na stronę konkursową: www.konkursnetto.pl, tam musimy podać również numer paragonu. Na zwycięzców czekają nagrody: 12 voucherów na wakacje Itaka, o wartości 5 tys. zł każdy, 69 bonów zakupowych o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Netto, 45 produktów Clatronic, 60 zestawów kosmetyków Dove, 30 zestawów przypraw Prymat, 42 wkrętarki Boscha.

Sieć sklepów Netto z okazji swoich urodzin przygotowała także atrakcyjną promocję 2+1. Przy zakupie dwóch wybranych produktów, trzeci dostaniemy za 1 grosz. Promocja obowiązuje od 10 do 30 września.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:
•    Stronie www: netto.pl
•    Profilu na Facebooku: Netto Polska



tagi: Netto, sieć handlowa, kampania promocyjna,