Kampanie i Promocje

Z Piątnicy, no bo skąd – OSM Piątnica z nową platformą komunikacyjną

Środa, 05 września 2018
OSM Piątnica to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w branży mleczarskiej na polskim rynku. Z początkiem września marka rozpoczęła promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości. Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty TV, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym OTO Film. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy FiveMedia i Plej.
Jako pierwsza startuje kampania ATL i digital, promująca flagowy produkt marki – Serek Wiejski.
Spot kręcono na Podlasiu, skąd pochodzi mleko wykorzystywane do produkcji wszystkich wyrobów OSM Piątnica. Na ekranie zobaczymy Panią Eugenię, mówiącą z autentycznym lokalnym akcentem. Główna bohaterka kampanii konsekwentnie podkreśla przywiązanie do wyrobów pochodzących z jej regionu, jednocześnie podsumowując swoją rekomendację hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. W tej konwencji stworzona została cała platforma komunikacyjna marki.

- W kampanii stawiamy na wartości wpisane w tożsamość naszej marki. Podkreślamy lokalne pochodzenie, tradycyjne receptury, bliskość i autentyczność. Naszym powodem do dumy jest miejsce pochodzenia. Piątnica istnieje - jest tu, zaraz obok nas, na pięknym, ekologicznym Podlasiu, okolona malowniczą Narwią. Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć, pokazując jednocześnie nasze produkty, które nierozerwalnie kojarzą się z regionem – mówi Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

Zdaniem agencji PLEJ: –  Tym, co wyróżnia Piątnicę jest autentyczność. W kampanii wykorzystujemy naturalny atut marki – lokalne pochodzenie surowców, z których powstają produkty OSM Piątnica. Uznaliśmy, że komunikacja Piątnicy powinna być prosta, a jednocześnie nawiązująca do tradycji Podlasia. Znaleźliśmy wiarygodnych mieszkańców tych stron, którzy własnym językiem przekonują do przysmaków, takich jak Serek Wiejski. Wierzymy, że Pani Eugenia podbije nie tylko nasze serca, a hasło „z Piątnicy, no bo skąd” będzie wypowiadane w wielu polskich domach – przekonuje Łukasz Antoni Kopera, Group Account Supervisor z Plej.

Kampania promująca Serek Wiejski potrwa do końca września, ale marka już zapowiada kolejne kampanie, w których zaprezentuje inne grupy produktowe w oparciu o te same wartości i hasło przewodnie „Z Piątnicy, no bo skąd”.



tagi: Z Piątnicy , no bo skąd , OSM Piątnica , platforma komunikacyjna ,