Kampanie i Promocje

Kampania marketingowa Gang Słodziaków wystartowała

Poniedziałek, 27 sierpnia 2018
26 sierpnia br. ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku wesoła szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania „Gang Słodziaków” prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych.
Kampanię rozpoczyna 45-sekundowy spot reklamowy. Jego akcja ma miejsce wieczorem, gdy dzieci kładą się spać. Do ich pokoju przychodzi tata i zaczyna czytać książkę na dobranoc. W tym momencie widzowie wraz z rodziną bohaterów spotu przenoszą się na bajkową leśną polanę, gdzie Gang Słodziaków urządza wielki wyścig.

- W tym roku stworzyliśmy od podstaw cały świat Słodziaków – maskotki, książkę, aplikację mobilną, a w kolejnych dniach udostępnimy dodatkowe atrakcje. Podkreślamy też wagę codziennego czytania książek dzieciom, bo to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu. Pobudza wyobraźnię i inspiruje ich do tworzenia własnych historii. Właśnie ten aspekt zaakcentowaliśmy w pierwszym spocie naszej kampanii – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Spot jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: www.youtube.com/SklepyBiedronka.

Kampania wzbogacona jest o elementy content marketingu. Materiały pojawiać się będą cyklicznie m.in. w kanałach marki na Facebooku i YouTube oraz stronie www.gangslodziakow.pl. Można również pobrać dedykowana aplikację na telefony – Gang Słodziaków.

Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska, a części internetowej Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Nowa akcja lojalnościowa Biedronki ruszyła 27 sierpnia br. W jej ramach klienci robiąc zakupy w Biedronce, będą mogli za darmo zdobyć sześciu członków Gangu Słodziaków oraz niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody. By wziąć udział w akcji, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.



tagi: Biedronka , Gang Słodziaków , kampania marketingowa ,