Kampanie i Promocje

Coca-Cola postawiła na nagrody w formie przeżyć

Czwartek, 23 sierpnia 2018
Skok ze spadochronem, jazda Ferrari, lot balonem czy Flyboard to oferowane przez firmę Wyjątkowy Prezent atrakcje, które jako „epickie przygody” stały się nagrodami letniej kampanii promocyjnej Coca-Coli. Kampania #Wowmomenty potrwa do końca października br., wspierają ją ogólnopolskie działania reklamowe.
Niezwykłe doświadczenia i modne, firmowe gadżety to główne nagrody letniej promocji, obejmującej napoje Coca-Cola, Fanta i Sprite. W odbieraniu nagród rzeczowych i losowaniu #wowmomentów biorą udział uczestnicy akcji, którzy poprzez serwis www lub aplikację mobilną zarejestrują kody znajdujące się pod nakrętkami i zawleczkami napojów. Wygrane w formie przeżyć można realizować do końca lata 2019, ich charakter nawiązuje do aktywności najczęściej podejmowanych w czasie wakacji. Organizatorem wykonawczym akcji jest Agencja Reklamowa Fortis.

- Lato jest porą roku, w której zarówno aura, jak i większa ilość wolnego czasu pozwalają doświadczać rzeczy, na które kiedy indziej nie ma możliwości lub trudniej się zdecydować. To dlatego w tym okresie dużym powodzeniem cieszą się przeżycia typu skok ze spadochronem, które są coraz częściej wykorzystywane jako forma niematerialnej nagrody w organizowanych przez marki loteriach i konkursach. Cieszymy się, że dzięki Coca-Coli nasze atrakcje staną się epicką przygodą dla kolejnych osób – mówi Mariusz Krawczyński, Kierownik ds. marketingu w firmie Wyjątkowy Prezent.

Wyjątkowy Prezent jest pierwszą firmą dostarczającą prezenty w formie przeżyć i liderem tej branży w Polsce. Znajdujące się w jego ofercie atrakcje, na czele ze sztandarową „Kolacją w ciemności” adresowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm oraz korporacji. Ideą firmy jest zmiana kultury obdarowywania się i zachęcanie Polaków to tego, by zamiast prezentów rzeczowych wręczali sobie niezwykłe przeżycia.



tagi: Coca-Cola ,