Rozmowy niefiltrowane

Obopólne zaufanie – to podstawa

Piątek, 03 sierpnia 2018 HURT & DETAL Nr 07/149. Lipiec 2018
Wszystkie osoby pracujące w branży handlowej na pewno zgodzą się ze mną, że klienci są bardzo różni – często nerwowi, niespokojni, reagują nieprzyjemnie, bywają wyniośli. Dlatego też ważną cechą każdego sprzedawcy powinien być dystans, spokój i uprzejmość – niezależnie od okoliczności. Gdyby było inaczej – wielu kupujących – nie wróciłoby więcej na zakupy do sklepu. Tym właśnie wyróżnia się nasz sklep – klient wie, że zawsze może liczyć na wysoką kulturę obsługi. Uprzejmością można zdziałać wiele. W sprawach reklamacji zawsze uznajemy, że klient ma rację, i nawet w przypadkach gdy jej nie ma, ustępujemy i ją przejmujemy. Taką zasadę przyjęliśmy od początku, tego się trzymamy i widzimy, że klient to docenia. I broń Boże – nigdy nie wykorzystał tego przeciwko nam. My ufamy jemu, a on ufa nam – i to się sprawdza. Klient zapamiętuje takie podejście i zawsze wróci do nas z dobrym nastawieniem. Chcemy być uczciwi od początku do końca. Obopólne zaufanie jest niezwykle ważne. Chyba każdy się ze mną zgodzi?
Anna Sztalmirska
Współwłaścicielka sklepu w Bydgoszczy


tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,