Kampanie i Promocje

Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka bohaterami nowego spotu reklamowego FUZETEA

Czwartek, 02 sierpnia 2018
Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki FUZETEA. Jej głównymi bohaterami są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym video zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie. Komunikację projektu wspiera psycholog, który wyjaśnia, dlaczego krótka pauza nigdy nie jest stratą czasu.
FUZETEA ponownie zaskakuje Polaków swoją fuzją smaku. Marka wystartowała z drugą fazą komunikacji, w którą powtórnie zaangażowali się topowi influencerzy. Aktorka Basia Kurdej-Szatan, bloger Modny Tata oraz dziennikarka Gabi Drzewiecka, zostali bohaterami video, w którym dzielą się swoimi sposobami na znalezienie chwili tylko dla siebie w trakcie zabieganego dnia. Spot reklamowy można obejrzeć na kanałach social media gwiazd oraz na https://www.youtube.com/watch?v=8l2ggG9o59U.

Na potrzeby kampanii Coca-Cola sprawdziła, czy pomimo natłoku obowiązków Polacy potrafią znaleźć chociaż kilka minut na chwilę relaksu. Jak wynika z badania Czy Polacy potrafią zwolnić? Czyli „me time” w praktyce , 47% z nas znajduje czas na odprężenie się co najmniej raz dziennie. Jakie jest najlepsze miejsce na chwilę tylko dla siebie? 40,1% respondentów wybiera zacisze własnego domu, do tego ciepłe kapcie i wygodne ubranie, bez których nie obejdzie się aż 32,9% badanych. O tym, dlaczego tak ważna jest chwila pauzy i skupienie na swojej osobie opowiada psycholog i coach – Małgorzata Biniek, ekspertka marki FUZETEA.

W ramach kampanii kontynuowany jest także sampling na masową skalę. Jednak to nie jedyne działania, jakie marka prowadzi w przestrzeni miejskiej. Plakaty FUZETEA możemy zobaczyć na dworcach, w pociągach, nadmorskich kurortach oraz sezonowych punktach sprzedaży w aż 40 miastach w Polsce.

Napój FUZETEA został doskonale przyjęty przez polskich konsumentów, ponieważ idealnie wpisuje się w ich aktualne potrzeby i oczekiwania. Polacy poszukują chwili spokoju i pomimo rosnącego tempa życia, coraz częściej chcą zwolnić i odnaleźć siebie na nowo. Co ciekawe, podczas pauzy bardzo często sięgamy po coś dobrego do picia, to dla nas znak, że nasz produkt może idealnie łączyć się z chwilą relaksu – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

Drugiemu etapowi komunikacji towarzyszy także 30 sekundowy spot Twoja chwila pełna smaku dostępny w telewizji, na stronie www.fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki. FUZETEA jest ponadto mocno wspierana w mediach, pozostając zdecydowanym leaderem wydatków mediowych w kategorii ice tea.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Więcej informacji na: www.fuzetea.pl



tagi: Basia Kurdej-Szatan , Modny Tata , Gabi Drzewiecka , spot reklamowy , FUZETEA ,