Z rynku FMCG

Cykoria – Gdy liczy się czas

Wtorek, 10 lipca 2018
Gonitwa dnia codziennego i brak czasu sprawiają, że Polacy zaczynają coraz częściej doceniać szybką kuchnię. Jeszcze kilka lat temu priorytetem było zdrowie na talerzu, teraz natomiast jedzenie musi być nie tylko zdrowe, ale i proste w przygotowaniu. To właśnie dlatego największą popularnością cieszą się nieskomplikowane przepisy na proste, najchętniej wykonane z rodzimych produktów potrawy, które można przygotować w krótkim czasie.
Tendencje te potwierdzają także wyniki sprzedaży naszych produktów, bowiem najlepiej rotującymi produktami są te, o znanym składzie, metodzie przyrządzania i znanym wszystkim smakach, charakterystycznych dla typowej, polskiej kuchni – mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A. – To dlatego największym zainteresowaniem cieszą się przyprawy jednorodne takie jak: pieprz, majeranek, ziele angielskie lubczyk, papryka, naturalne mieszanki warzyw oraz dodatki do ciast takie jak budynie, galaretki, aromaty, cukry i proszki do pieczenia oraz nasza zbożowa kawa Cykorianka, wykonana z polskich surowców.

Niezmienną od kilku lat tendencją jest naturalny skład produktów. To dlatego, w odpowiedzi na potrzeby naszych konsumentów stworzyliśmy w czerwcu innowacyjny produkt: kremowe zupy ze szparagów, groszku, porów i brokułów. Brak konserwantów, glutaminianiu sodu i sztucznych barwników to najbardziej charakterystyczne cechy, wyróżniające nasze błyskawiczne w przygotowaniu zupy na rynku. Daliśmy Klientom to, czego najbardziej potrzebują. Jak zostaną one przyjęte? Czas pokaże.



tagi: Cykoria ,