Kampanie i Promocje

Podsumowanie tegorocznej kampanii CISOWIANKI i UNICEF.

Czwartek, 05 lipca 2018
Lead: Dzięki tegorocznej współpracy Cisowianki i UNICEF Polska zebrano środki pozwalające na zakup i instalację aż 233 pomp wodnych. Czysta i bezpieczna woda dotrze do kilkudziesięciu tysięcy dzieci i ich rodzin w najbardziej zagrożonych regionach Afryki.
W styczniu 2016 r. CISOWIANKA rozpoczęła po raz pierwszy współpracę z UNICEF Polska w ramach programów wodnych prowadzonych przez organizację w krajach rozwijających się.  Dzięki tej współpracy zebrano środki pozwalające na zakup i instalację 107 pomp wodnych, co zmieniło życie całych społeczności w krajach rozwijających się.

Wspaniały rezultat kampanii spowodował, że decyzja o kontynuacji tej współpracy zapadła zupełnie naturalnie. Przed Świętami Bożego Narodzenia 2017 roku, do sklepów w całej Polsce trafiły butelki Cisowianki opatrzone logo UNICEF. Do biorącej udział w poprzedniej kampanii naturalnej wody mineralnej niegazowanej w butelkach 1,5 i 0,5 litra dołączyła MOJA PIERWSZA CISOWIANKA. Dzięki temu również najmłodsi konsumenci, z pomocą rodziców, mogli włączyć się w pomaganie potrzebującym.  Część przychodu ze sprzedaży tych trzech rodzajów butelek została przekazana na rzecz programów UNICEF zapewniających dostęp do czystej wody pitnej dzieci i społeczności w Afryce. Na specjalnej stronie internetowej www.cisowianka.pl/unicef każdy mógł sprawdzić bieżące wyniki akcji. 

Efekt tegorocznej kampanii to wielki sukces – udało się zebrać środki wystarczające np. na zakup i instalację aż 233 pomp wodnych! Dzięki temu w najbardziej potrzebujących rejonach Afryki, takich jak Somalia, Sudan Południowy, Etiopia, Mali czy Demokratyczna Republika Konga, już niedługo dostęp do bezpiecznej wody pitnej zauważalnie się zwiększy.

Po raz kolejny dziękujemy wszystkim, którzy kupili butelki Cisowianki oznaczone logo UNICEF, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska –  Zapewnienie dzieciom dostępu do odpowiedniej jakości wody pitnej oraz sanitariatów jest jednym z priorytetów UNICEF. Możecie mieć Państwo pewność, że środki pozyskane ze współpracy UNICEF i Cisowianki trafią do najbardziej potrzebujących. Kwota, którą zebraliśmy to równowartość zakupu i instalacji 233 pomp wodnych! Dzięki współpracy UNICEF i Cisowianki czysta woda dotrze do kilkudziesięciu tysięcy dzieci w Afryce.

Dodatkowym elementem współpracy w 2018 roku było wsparcie przez Nałęczów Zdrój S.A., właściciela marki Cisowianka, organizacji programu edukacyjnego dla szkół w całej Polsce zatytułowanego „ZaWODY dla AFRYKI”. Uczniowie z ponad 650 szkół w semestrze wiosennym wzięli udział w zajęciach na temat znaczenia wody dla życia człowieka i sytuacji w zakresie dostępu do czystej wody pitnej w krajach najuboższych. Wiele szkół uczestniczyło w konkursie na stworzenie Kodeksu Oszczędzania Wody. Nagrody w konkursie – książki i gry edykacyjne - ufundował Nałęczów Zdrój S.A.

Rezultaty obydwu kampanii oraz świetnie układająca się współpraca pomiędzy CISOWIANKĄ i UNICEF spowodowały, że obie firmy myślą już o przedłużeniu zaangażowania marki w programy wodne w kolejnych latach.



tagi: Cisowianka, UNICEF, kampania,