Kampanie i Promocje

ŻYWIEC rusza ze spotem Męskiego Grania 2018

Poniedziałek, 02 lipca 2018
Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w internecie.
Bierz Ż w swoje ręce, Ż bez fałszu, W Ż nie bój się próbować, Ż w swoim rytmie oraz Ż muzyką – oto hasła, które pojawiają się w tegorocznym spocie promującym trasę Męskie Granie. Reklama telewizyjna powstała na planie kręcenia teledysku do singla Początek, zapowiadającego serię siedmiu koncertów sponsorowanych przez markę Żywiec. Konwencja spotu wpisuje się w kampanię Chce się Ż prowadzoną przez markę od 2015 roku.

Kampania wspierana jest także w mediach społecznościowych oraz internecie. W miastach, w których odbywają się koncerty pojawią się plakaty zapowiadające tegoroczną trasę.

Teledysk do singla „Początek”, na bazie którego powstał spot reklamowy, ma już ponad 17 mln wyświetleń na YouTube – mówi Maja Bucholc-Kmiecik, Kierownik marki Żywiec. Co więcej, zaraz po premierze klip trafił na pierwsze miejsce listy „Na czasie” (trending videos) i utrzymywał się tam przez dwa kolejne tygodnie, a także zajął pierwsze miejsce w Youtube Ads Leaderboard dla Polski w maju 2018. Na Spotify piosenkę odtworzono już ponad 2.3 mln razy oraz od pięciu tygodni utrzymuje się ona na pierwszym miejscu Listy Przebojów Trójki – dodaje. Chyba wszyscy nie możemy się doczekać, kiedy usłyszymy „Początek” po raz pierwszy na żywo.

Męskie Granie to wyjątkowy projekt na kulturalnej mapie Polski, który nieustannie zaskakuje przełamywaniem konwencji i łączeniem stylów. Już po raz dziewiąty na scenie spotkają się najlepsi polscy artyści, którzy ponownie udowodnią, że rodzima muzyka jest niebanalna i bardzo zróżnicowana. W tym roku przed publicznością wystąpią m.in. Męskie Granie Orkiestra na czele z KORTEZEM, PODSIADŁO i ZALEWSKIM, NOSOWSKA, ØRGANEK oraz FISZ EMADE TWORZYWO.

Organizatorem trasy jest agencje LIVE. Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012, spot wyprodukował Opus Film, działania digital prowadzi agencja VML Poland. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Wyłącznym sponsorem trasy Męskie Granie jest marka Żywiec.

Spot: https://youtu.be/-73fkb---Jc



tagi: ŻYWIEC , Męskie Granie 2018 ,