Kampanie i Promocje

Czereśniowy hit wprost z Dzikiego Sadu - nowy spot marki

Piątek, 01 czerwca 2018
Dziki Sad ponownie otwiera swoje tajemnicze wrota i przedstawia nową historię osobliwej rodzinki sadowników oraz ich nieodłącznych pomocników – jeży. Bohaterem tegorocznego spotu jest najnowszy smak Dzikiego Sadu – Czereśnia.
W Dzikim Sadzie właśnie zebrano pierwsze czereśnie, a pracowite jeże uwijają się już z produkcją nowego wariantu. Tym razem oryginalni sadownicy świętują udane zbiory występem rodzinnej kapeli, a ich kawałek „Czereśnie, czereśnie” zapowiada się na hit tego lata. O talencie muzycznym rodzinki i o tym, czy jeże czują bluesa i przekonacie się oglądając nową reklamę Dzikiego Sadu, która od 1 czerwca emitowana jest w telewizji.

Ta nieoczywista i barwna opowieść jest kontynuacją komunikacji marki z poprzednich lat.  Spot w wersji 30” i 15” wyświetlany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na VOD. Sympatyczne jeże i niecodzienna rodzinka z Dzikiego Sadu będą także bohaterami szerokiej komunikacji w digitalu i social mediach. Kampania obejmuje również akcje samplingowe i działania w punktach sprzedaży.

Nowy spot wspiera wprowadzenie trzeciego, obok Jabłka i Śliwki – wariantu marki, który od kwietnia jest w sprzedaży w całej Polsce. Dziki Sad Czereśnia łączy w sobie piwo (60%) oraz napój o smaku czereśni (40%). Jest orzeźwiająco lekki, z piwną goryczką przełamaną słodyczą owoców i zawiera 4,5% alkoholu.

Za kreację spotu odpowiada agencja 2012. Produkcją zajął się Opus Film, reżyserią - Bartek Ignaciuk, a muzykę skomponował Jan Komar. Działania digital i social media dla marki Dziki Sad prowadzi agencja GoldenSumbarine, działania PR – agencja ROOTS, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.



tagi: Dziki Sad , kampania , spot ,