Konkursy i loterie

Liga Mistrzów UEFA dobiegła końca, ale Heineken pozostaje nadal w grze

Poniedziałek, 28 maja 2018
Po świetnym spotkaniu Real Madryt pokonał w finale Ligi Mistrzów Liverpool 3:1. Ten mecz zakończył jedną z najbardziej pamiętnych edycji, ale Heineken – oficjalny sponsor tych rozgrywek – dalej jest w grze. W aktywacji marki „Poczuj legendarne emocje” codziennie do końca czerwca wygrać można wyjątkowe futbolowe nagrody, w tym wyjazd na mecz Superpucharu Europy.
Starcie Ramosa z Salahem, niesamowity gol Bale’a i fatalne błędy Lorisa Kariusa – to wszystko mogliśmy oglądać w zakończonej w sobotę edycji Ligi Mistrzów. Do wspólnego oglądania meczów i dzielenia się emocjami tradycyjnie inspiruje Heineken, przygotowując dla fanów aktywację „Poczuj legendarne emocje”. Jeszcze do końca czerwca wygrywać można w niej nagrody przybliżające klimat najlepszych piłkarskich rozgrywek – wyjazdy na mecze rozgrywek UEFA, PlayStation 4 Pro z zestawem VR oraz piłki z autografem Jerzego Dudka. Żeby zagrać o nie, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod znajdujący się pod kapslem lub zawleczką. Konsumenci znajdą kody na opakowaniach wszystkich piw Heinekena, Heinekena 3, Heinekena 0.0, a także specjalnej limitowanej edycji puszek z wizerunkiem Jerzego Dudka.

Legendarny polski bramkarz i globalny ambasador tegorocznej kampanii marki sam mógł przekonać się, jak unikalnym przeżyciem jest podróż na mecz Ligi Mistrzów. Były zawodnik obu tegorocznych finalistów sprawdził, jak ogląda się mecz razem z Heinekenem. Nagroda to pakiet wyjątkowych emocji - piłkarz mógł nie tylko obejrzeć mecz z najlepszych miejsc i odkryć stadion od kulis, ale też spędzić noc w świetnym hotelu, zwiedzić miasto i poznać lokalną kuchnię. Relację z wyjazdu Jerzego Dudka można zobaczyć pod tym linkiem>>. Podobną przygodę może przeżyć każda osoba biorąca udział w loterii „Poczuj legendarne emocje”.

– Przyzwyczailiśmy się już, że Liga Mistrzów to niezwykłe spektakle z udziałem największych gwiazd futbolu, a mimo to każda kolejna edycja zaskakuje nas jeszcze bardziej i dostarcza niezwykłych przeżyć. Cieszymy się, że możemy przybliżać polskim kibicom świat wielkiej piłki i dajemy im okazję doświadczyć na żywo tych emocji – mówi Marcin Drożyński kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec. – W tym roku piłkarskie święto trwa jeszcze dłużej, a Heineken zaprasza swoich fanów nie tylko na mecze Ligi Mistrzów, ale też na Superpuchar Europy, otwierający europejskie rozgrywki w nowym sezonie. To będzie wyjątkowy mecz. Zagrają, dwie drużyny z Madrytu (Atletico i Real), które w ostatnich czterech sezonach mierzyły się aż dwa razy w finale i zawsze wygrywał Real. Zapowiada się najlepsza od lat edycja Superpucharu – dodaje Drożyński.



tagi: Liga Mistrzów UEFA , Heineken ,