Z rynku FMCG

Znak jakości „Doceń Polskie” dla produktów marki własnej „Marysia”!

Środa, 23 maja 2018
Podczas kwietniowej XXVIII atestacji Loża Ekspertów programu „Doceń polskie” pozytywnie oceniła produkty marki własnej POLOmarketu: olej rzepakowy „Marysia” 1 l i mąkę tortową „Marysia” 1 kg.
- Na sukces sprzedażowy marki własnej wpływa wiele czynników, ale najważniejszy z nich to jakość. Specyfikacja produktu, jego opakowanie jednostkowe i zbiorcze to elementy, które odgrywają decydującą rolę w odbiorze całości oferowanego produktu. Dlatego zespół kupców i specjalistów z działu rozwoju jakości i marketingu współpracuje ściśle ze sobą w jednym celu - aby wyjątkowość oferty sprawiała, że nasz klient będzie zadowolony - mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w POLOmarkecie.

Produkty marki „Marysia” to kolejne artykuły marki własnej POLOmarketu, które otrzymały wyróżnienie „Doceń Polskie”. Laureatami tego programu promocyjnego jest już siedem innych produktów dostępnych wyłącznie w największej polskiej sieci supermarketów. Są to ketchup pikantny „Zaczarowany Ogród”, papryka konserwowa czerwona „Zaczarowany Ogród”, groszek konserwowy „Zaczarowany Ogród”, ogórki konserwowe „Zaczarowany Ogród”, parówki „Rzeźnik Szymon”, serek homogenizowany waniliowy „Mleczna Polana” i wafel orzechowy „Czaruś”.

„Marysia” jest niezastąpiona w kuchni. Pod tą marką sprzedawane są nie tylko produkty spożywcze, takie jak olej, mąka, margaryna czy płatki górskie, ale również artykuły wykorzystywane podczas przechowywania, pieczenia, grillowania, duszenia i zamrażania żywności.

O tym jak szeroka jest oferta produktów marki własnej sieci POLOmarket można przekonać się odwiedzając stronę internetową www.polomarket.pl.



tagi: znak jakości , Doceń Polskie , marka własna , Marysia , POLOmarket ,