Kampanie i Promocje

Ruszyła nowa kampania MAGGI - „Daj się zaskoczyć”

Czwartek, 17 maja 2018
7 maja wystartowała kampania promująca Przyprawę w płynie MAGGI pod hasłem „Daj się zaskoczyć”. W ramach aktywności w mediach pojawiły się 2 spoty, które swoim zasięgiem objęły największe stacje telewizyjne (m.in. – TVN, Polsat, TVP a także kanały tematyczne Polsat i TVN). Działania wspiera także kampania digitalowa obejmująca m.in. serwisy VOD, Instagram oraz Facebook.
Celem najnowszej kampanii jest rozszerzenie repertuaru dań z zastosowaniem Przyprawy w płynie MAGGI oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości daje im MAGGI w codziennym gotowaniu.

Za przygotowanie i kreację kampanii odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy Wavemaker.

Linki do spotów:
https://www.youtube.com/watch?v=qRO6rUeULDY
https://www.youtube.com/watch?v=5ebPiV03lwU



tagi: MAGGI , kampania , Daj się zaskoczyć ,