Kampanie i Promocje

Żywiec Zdrój® - jak chcesz gazowany Nowa kampania lidera na rynku wody butelkowanej*

Środa, 09 maja 2018
9 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa firmy Żywiec Zdrój, dotycząca wód gazowanych – Żywiec Zdrój® Lekki Gaz oraz Żywiec Zdrój® Mocny Gaz. Aktywacje prowadzone są pod hasłem „Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany”. Ogólnopolska kampania zaplanowana została z wykorzystaniem nośników OOH, kanału You Tube oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w telewizji pojawią się billboardy sponsorskie. Działania potrwają do końca sierpnia br.
Najnowsza kampania Żywiec Zdrój jest dedykowana wodom gazowanym marki – Żywiec Zdrój® Mocny Gaz oraz Żywiec Zdrój® Lekki Gaz. Ma ona na celu podkreślenie dostępności dwóch rodzajów produktów – Żywiec Zdrój mocno i lekko gazowany, dając w ten sposób konsumentom możliwość wyboru. Żywiec Zdrój® Mocny Gaz gasi nawet ekstremalne pragnienie i jest propozycją dla osób, które poszukują dużego nagazowania oraz mocnego orzeźwienia. Z kolei Żywiec Zdrój® Lekki Gaz charakteryzuje się subtelnym nagazowaniem, przez co orzeźwia, nie tracąc przy tym delikatnych bąbelków.

Nieoczywiste wybory

Koncepcja działań reklamowych oparta jest na wprowadzeniu do komunikacji pięciu bohaterów, którzy mogą kojarzyć się konsumentom z określonym stylem życia i dokonywanymi wyborami. Jest to baletnica, motocyklista, pingpongista, wokalistka oraz kibic. Każdemu z nich odpowiada inny – uwarunkowany indywidualnymi preferencjami, często nieoczywistymi – poziom nagazowania wody źródlanej Żywiec Zdrój. Bohaterowie będą obecni w materiałach video oraz kreacjach w mediach społecznościowych.

Akcję w ramach kampanii wspierają szerokie działania na nośnikach zewnętrznych oraz reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz na kanale Youtube. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe.

Za koncept, kreację oraz działania w Internecie, OOH oraz TV odpowiada agencja VML, za produkcję materiałów wideo Tyrka Studio, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.




*  9,9% na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska  (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział  wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe


tagi: Żywiec Zdrój , kampania , woda butelkowana ,