Nowa kampania pokazuje społeczność Sierpca, miejsca, gdzie narodził się Kasztelan oraz lokalne naturalne surowce, wykorzystywane do warzenia tego piwa.
- Kwintesencją marki Kasztelan jest naturalność, lokalność oraz autentyczność naszego piwa – mówi Agnieszka Podgórska, Brand Manager marki Kasztelan.
W każdym ze spotów przybliżamy konsumentom jeden ze składników Kasztelana – lokalny jęczmień i najwyższej jakości wodę. Jednocześnie chcemy podkreślić, że nie tylko składniki, ale też zaangażowanie i wspólna praca lokalnej społeczności sprawiają, że możemy ręczyć za każdą butelkę naszego piwa.
Do warzenia Kasztelana wykorzystuje się źródlaną wodę, polski słód jęczmienny, dwurzędowy jęczmień oraz chmiel.
Te składniki, unikalny klimat ziemi sierpeckiej oraz uczciwa praca i zaangażowanie piwowarów i lokalnych dostawców np. jęczmienia tworzą wyjątkowy smak Kasztelana z Sierpca.
Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, POLSAT oraz kanałach tematycznych.
Zachęcamy do zapoznania się z nowymi spotami:
Spot Woda
https://vimeo.com/266845796/5bec78d436 Spot Ekosystem
https://vimeo.com/267191708/6b8c0c4ba5