Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich
prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi.
Czy masz ukończone 18 lat i prowadzisz działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi?
Firma Jantoń rozbudowuje markę Monte Santi o nowe warianty na sezon letni
Czwartek, 26 kwietnia 2018
Nowe warianty lekkich win pod marką Monte Santi przygotowała na sezon letni firma Jantoń, kontynuując tym samym rozbudowę jednego ze swoich flagowych brandów. Po sukcesie Fruttisecco, spółka wprowadza kolejne nowości: popularny na całym świecie drink Spritz, a także linię Smoothsecco, w której proponuje smaki 3 słynnych koktajli: Bellini, Rossini i Mimosa. Wszystkie produkty marki Monte Santi produkowane są na rynek zarówno polski, jak i międzynarodowy, a ich komunikacja będzie miała charakter globalny.
Nowe warianty win lekkich to odpowiedź firmy Jantoń na światowe trendy, w tym dynamiczne wzrosty win musujących typu ‘prosecco’.
Przez długie lata wina musujące towarzyszyły nam jedynie podczas ważnych uroczystości i stanowiły element ich celebracji. Dziś konsumenci sięgają po wina musujące dużo częściej, na przykład podając je jako aperitif, a kobiety - podczas spotkań z przyjaciółkami. Rynek jednak cały czas ewoluuje, klienci są coraz lepiej wyedukowani, poszukują nowości, a latem – orzeźwienia, relaksu i odrobiny luksusu na co dzień. Stąd nasza propozycja na nadchodzący sezon: nowe, lekkie wina musujące pod marką Monte Santi. Stanowią one wyrafinowaną alternatywę dla piw smakowych i drinków RTD. Warto podkreślić, iż to nasza kolejna inwestycja w stale rosnący rynek prosecco – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy Jantoń. – Zgodnie z przyjętą przez naszą spółkę strategią, marka Monte Santi, obok właśnie wprowadzanego przez nas brandu Leemon Demon, będzie dystrybuowana i wspierana kampanią komunikacyjną na rynku międzynarodowym.
W portfolio Jantoń, wśród nowych wariantów Monte Santi znajdzie się znany włoski drink Spritz, który zrobił zawrotną karierę na całym świecie. Spritz to smak soczystych pomarańczy połączony z nutką goryczy i musującym winem.
Na letni sezon spółka przygotowała także linię orzeźwiających win musujących Smoothsecco. W jej ramach dostępne będą: kultowy włoski koktajl Bellini o smaku białej brzoskwini, truskawkowe Rossini oraz Mimosa – kusząca smakiem i aromatem soczystych, słodkich pomarańczy.
Aby zwiększyć trial produktów oraz wzmocnić element zakupu spontanicznego, spółka Jantoń, oprócz tradycyjnych pojemności 0,75 l, oferuje wszystkie wina w butelkach 0,2 l oraz w czteropakach.
Sprzedaż nowych produktów będzie wspierana komunikacją globalną w mediach społecznościowych, działaniami w punktach sprzedaży oraz programem HoReCa – Freebox. Lekkie wina Monte Santi będą dystrybuowane zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.