Kampanie i Promocje

„Top Grill – wszystko na grilla mamy” – Stokrotka z nową kampanią promocyjną

Czwartek, 26 kwietnia 2018
Stokrotka rozpoczyna swoje działania komunikacyjne w ramach kampanii „Top Grill – wszystko na grilla mamy”. Akcja ma zachęcić konsumentów do odwiedzenia sklepów sieci i zapoznania się z ich bogatą ofertą produktów na grilla.
– Już wkrótce długi weekend majowy, który wiele osób spędza przy grillu w gronie rodziny oraz znajomych. Poprzez działania komunikacyjne chcemy podkreślić, że w naszych sklepach klienci znajdą całą gamę wysokiej jakości produktów, które doskonale nadają się na tę okazję. – mówi Magdalena Milewska, kierownik Działu Marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.

Kampania promocyjna ma charakter ogólnopolski i obejmuje spoty radiowe i telewizyjne oraz działania reklamowe w social mediach. Spot reklamowy będzie można również obejrzeć na kanale YouTube.

Zgodnie z przyjętą strategią marketingowo-reklamową w ramach tej kampanii duży nacisk kładziemy również na wykorzystanie firmowych kanałów do komunikacji z klientami. Będą to nośniki własne, m.in. materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, strona internetowa oraz działania w mediach społecznościowych. – dodaje Magdalena Milewska.



tagi: Top Grill – wszystko na grilla mamy , Stokrotka , kampania promocyjna ,