Z rynku FMCG

Sertop - Sukces masła klarowanego

Środa, 25 kwietnia 2018
Masło klarowane to produkt tyskiego producenta serków topionych, który tuż po wprowadzeniu na rynek odniósł spektakularny sukces. – Prawie wszyscy nasi kontrahenci posiadają już masło klarowane w swojej ofercie, dodatkowo, w chwili obecnej znajduje się ono także na półkach większości znanych konsumentom sieci handlowych – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. - W samym marcu br, w okresie przedświątecznym dynamika sprzedaży masła klarowanego wyniosła ponad 176%, co tylko potwierdziło spory popyt na ten produkt.
Co zdecydowało o sukcesie masła? – Jego wszechstronne zastosowania oraz fakt, iż może ono być spożywane przez osoby z nietolerancją laktozy. To właśnie prozdrowotny trend i potrzeby konsumentów zadecydowały o tym, że masło klarowane Sertop dobrze przyjęło się na polskim rynku. Niewątpliwy wpływ na jego popularność miały i mają w dalszym ciągu akcje promocyjne oraz własny fanpage na portalu społecznościowym Facebook.


tagi: Sertop , masło klarowane ,