Z rynku FMCG

Tymbark z podwójnym złotem w najbardziej prestiżowym konkursie innowacyjnego marketingu

Środa, 25 kwietnia 2018
Tymbark to marka, która bezsprzecznie wyznacza trendy w komunikacji z fanami. W tegorocznej edycji konkursu Innovation 2018 – jednego z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń tego typu- Tymbark otrzymał aż dwie złote statuetki!
Tymbark Funbot to wirtualna zabawa oparta na sztucznej inteligencji. Dzięki innowacyjnemu algorytmowi wirtualny Kapsel Tymbarku zyskał umiejętność komentowania tego, co zobaczy na fotografiach. Rozpoznaje tysiące obiektów, miejsc, osób, zwierząt, a nawet celebrytów! Wystarczy wejść na stronę www.funbot.tymbark.com i załadować swoje zdjęcie, by poznać jego reakcję! Unikalna możliwość zdobycia własnego zdjęcia z komentarzem Kapsla Tymbarku niezwykle spodobała się internautom, którzy licznie i chętnie korzystali z narzędzia.

Wśród nagrodzonych w konkursie Innovation 2018 marka Tymbark znalazła się aż dwa razy! Funbota nagrodzono w kategorii głównej Innowacyjne Doświadczenie (podkategoria content) oraz w kategorii Innowacyjne Media (podkategoria touchpoint). Za opracowanie tego narzędzia odpowiada agencja GONG.

Ideą konkursu Innovation jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów ciekawych rozwiązań. Innovation to platforma poświęcona innowacyjności w marketingu. W konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR nagradzane są rozwiązania globalne, jak i małe, ale nowatorskie projekty.



tagi: Tymbark , konkursie , innowacyjny marketing , Innovation 2018 ,