Nowa kampania Bebiko 2 – Najwięcej Mam ufa właśnie nam!
Wtorek, 24 kwietnia 2018
Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem „Najwięcej Mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą dystrybuowane także wśród lekarzy.
Od końca marca w kanałach digitalowych marki dostępna jest seria dedykowanych spotów wideo, w których mamy opowiadają o zaufaniu i wyborach związanych z macierzyństwem. Do każdego materiału zostały przygotowane linie kreatywne (komunikacja display, Facebook). Filmy są dostępne na kanale Bebiko2TV na YouTube (link). Dodatkowo na BebiKlub.pl powstała specjalna podstrona, na której będzie można poznać opinie mam o mleku Bebiko 2 NutriFlor+ (link). W kolejnych fazach kampanii mamy będą mogły wziąć udział w konkursach na stronie www.BebiKlub.pl oraz na Instagramie.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowało K2. Zakres odpowiedzialności agencji obejmuje również realizację 5 spotów reklamowych, zaprojektowanie materiałów display oraz zakup programatyczny i działania afiliacyjne. Produkcję spotów powierzono Film Produkcji, a ich reżyserią zajął się Paweł Labe. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.