KAUFLAND dołącza do grona kluczowych partnerów PAYBACK
Wtorek, 24 kwietnia 2018
Do Programu PAYBACK dołącza Kaufland – jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Już od czwartku, 26 kwietnia, jej klienci będą mogli zbierać punkty PAYBACK i wymieniać je na nagrody lub wykorzystywać do realizacji zakupów, zarówno w sklepach Kaufland, jak i u innych partnerów Programu. To ważne wydarzenie, nie tylko dla obu firm, ale także dla całego polskiego rynku programów lojalnościowych oraz uczestników Programu PAYBACK, dla których zbieranie punktów będzie teraz jeszcze łatwiejsze i szybsze.
– Kaufland jest w oczach polskiego konsumenta jedną z najlepszych sieci spożywczych. Wyróżnia się pozytywnie doświadczeniem zakupowym oraz dbałością o klienta. Nasza współpraca wzbogaci propozycję Kaufland dla klientów. Od pierwszego dnia mogą oni liczyć na atrakcyjne oferty oraz wykorzystywać punkty PAYBACK do oszczędzania na codziennych zakupach. Ponadto saldo punktów będzie aktualizowane w czasie rzeczywistym. Stworzy to wiele nowych możliwości angażowania klientów dzięki skutecznej integracji rozwiązań cyfrowych z działaniami prowadzonymi w sklepie, a konsumentom pozwoli łatwiej i przyjemniej korzystać z benefitów oferowanych przez Kaufland – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska – Dołączenie Kaufland do PAYBACK z pewnością zwiększy skalę Programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – dodaje Michał Pieprzny.
– Dzięki współpracy z PAYBACK, Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. W efekcie klienci Kaufland będą mogli odnosić liczne korzyści, zarówno w marketach, jak i w wybranych punktach blisko 300 partnerów Programu. Uważnie obserwujemy rynek i zauważamy rosnące oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nie tylko najlepszej ceny, ale również najwyższej jakości i dostrzegania ich indywidualnych potrzeb. Dzięki Programowi PAYBACK Kaufland będzie mógł podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim nas codziennie obdarzają, umożliwić im jeszcze łatwiejsze i korzystniejsze zakupy oraz zapewnić wiele atrakcyjnych i spersonalizowanych ofert. Co ważne, posiadacze zarejestrowanej karty PAYBACK będą mogli wykorzystywać punkty podczas dokonywania zakupów w marketach Kaufland – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.
Od 26 kwietnia br. we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce będą działały stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować kartę PAYBACK, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. Uzyskają tam również wszelkie informacje na temat mechanizmu działania Programu. W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland można będzie otrzymać 1 punkt PAYBACK. Dodatkowo regularnie przygotowywane będą liczne promocje pozwalające na szybsze zbieranie i wykorzystywanie punktów, m.in. w formie kuponów drukowanych przy kasie lub dostępnych online, na stronie www albo w aplikacji PAYBACK.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.