Ponad 4 500 firm-wystawców z 70 krajów świata oraz ponad 150 000 gości zajmujących się produktami spożywczymi oraz technologią produkcji. W tym około 1 400 kupców.
Ogólnopolski Miesięcznik HURT & DETAL oraz Anglojęzyczny Magazyn dla Profesjonalistów Food from Poland wspierały medialnie tą wyjątkową wystawę zarówno w Polsce jak i w Barcelonie. Najnowsze wydania naszych dwóch tytułów były dostępne dla zwiedzających w specjalnie przygotowanych do tego strefach prasowych.
Wśród wystawców mogliśmy zobaczyć firmy z Polski, m.in.: Grupa Maspex, FC Pszczółka, Mlekovita czy Oshee Polska.
Zachęcamy do zobaczenia fotorelacji naszego wysłannika Marcina Michalskiego - Key Account Managera HURT & DETAL.
tagi: alimentaria , barcelona , hostelco ,
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...