Kampanie i Promocje

Spółka Jantoń buduje na rynku nową kategorię

Piątek, 20 kwietnia 2018
Leemon Demon – to orzeźwiająca lemoniada z dodatkiem naturalnych soków owocowych z 4,5-procentową zawartością alkoholu, którą już w kwietniu wprowadza do sprzedaży spółka Jantoń. Tym samym firma zamierza budować kategorię napojów hard lemonade, stanowiących doskonałą alternatywę dla piw smakowych, napojów RTD czy cydrów. Leemon Demon będzie dostępny w 4 smakach: w wersji klasycznej – cytrynowej, a także w wariantach grejpfrutowym, rabarbarowym i arbuzowym. Lemoniada trafi na rynek zarówno polski, jak też międzynarodowy i będzie wspierana komunikacją globalną.
Firma Jantoń, jeden z największych na polskim rynku producentów i dystrybutorów win i wyrobów winiarskich, wprowadza do swojego portfolio nowy produkt z kategorii hard lemonade, czyli lemoniadę z dodatkiem naturalnych soków owocowych z 4,5-procentowym dodatkiem alkoholu - Leemon Demon.

Podjęliśmy decyzję o budowaniu kategorii ‘hard lemonade’, ponieważ dzisiejszy konsument cały czas poszukuje nowych smaków i doznań sensorycznych, a jednocześnie coraz chętniej sięga po lżejsze alkohole. W ostatnich latach natomiast rośnie kategoria lemoniad, zarówno tych przygotowywanych w lokalach, jak i butelkowanych. Picie lemoniady jest po prostu modne, stanowi element stylu życia. Proponujemy więc konsumentom nowy produkt, stanowiący doskonałą alternatywę dla niskoalkoholowych napojów przeznaczonych na okres wiosenno-letni, czyli orzeźwiającą lemoniadę z dodatkiem naturalnych soków owocowych i 4,5% alkoholu.  – mówi Jakub Nowak Prezes Zarządu spółki Jantoń.

Leemon Demon została stworzona, by kusić rześkim, wyraźnie owocowym smakiem w czterech wariantach: cytrynowym, grejpfrutowym, rabarbarowym oraz arbuzowym. Lemoniada ta będzie dostępna w optymalnych, 0,275 l butelkach. Będzie ją można kupić pojedynczo lub w czteropakach. Leemon Demon to orzeźwiająca propozycja na plenerowe spotkania z przyjaciółmi, grillowanie w ogrodzie, czy wakacyjne wypady za miasto.

Trend picia lemoniad jest w tej chwili widoczny na całym świecie dlatego zgodnie ze strategią firmy Jantoń, która stawia na rozwój zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, marka będzie dystrybuowana i promowana globalnie.

Strategia naszej firmy zakłada rozwój globalny i zgodnie z jej założeniami rozpoczęliśmy budowanie portfolio kierowanego na rynek międzynarodowy. Leemon Demon to już kolejna, po Monte Santi, marka stworzona z myślą o rynku zarówno polskim, jak i zagranicznych. Przygotowane dla niej zintegrowane działania marketingowe i komunikacja prowadzone będą globalnie – podkreśla Jakub Nowak, Prezes Zarządu Spółki Jantoń – Leemon Demon bowiem to marka o prawdziwym potencjale. Prezentowaliśmy ją już na Targach ProWein w Dusseldorfie i spotkała się tam z dużym zainteresowaniem.

Leemon Demon będzie dystrybuowany zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym oraz w punktach HoReCa.



tagi: Stock Polska , kampanię , przetarg , Lubelska ,