Z rynku FMCG

Klienci sklepów Kaufland zbierają pieniądze dla potrzebujących dzieci

Czwartek, 01 marca 2018
Blisko 750 tys. zł przekazali już klienci sklepów Kaufland dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Od 2015 roku sieć jest partnerem strategicznym Stowarzyszenia.
Od dwóch lat w ponad 200 marketach Kaufland ustawione są specjalne skarbonki, do których klienci mogą wrzucać pieniądze. Wszystkie środki zebrane w ramach akcji „Skarbonka” sieć przekazuje na wsparcie i utrzymanie rodzin SOS. Do tej pory udało się zebrać prawie 750 tys. zł. W Wiosce SOS dzieci otrzymują niezbędną pomoc, jednak wiąże się to z ogromnymi kosztami. Dlatego akcje takie jak „Skarbonka” stanowią istotne wsparcie.

Dzieci, które do nas trafiają są zaniedbane pod wieloma względami: edukacyjnym, zdrowotnym, emocjonalnym. Są niczym potłuczone naczynia, które my staramy się posklejać. Ten proces wymaga ogromnej pracy oraz nakładów finansowych. Wiemy jednak, że warto – odzyskane dzieciństwo oraz szansa na szczęśliwe życie jest największą nagrodą  - opowiada Barbara Rajkowska, dyrektor krajowa Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Spośród wszystkich marketów Kaufland biorących udział w akcji najwięcej środków zebrały sklepy w Chełmie, Strzelcach Opolskich i Skarżysku-Kamiennej.

Cieszymy się, że nasze kolejne wspólne inicjatywy przyczyniają się do zapewnienie dzieciom lepszego startu w przyszłość – mówi Małgorzata Wójcik-Koczur, CSR Manager w Kaufland Polska.

Kaufland jest partnerem strategicznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce od 2015 roku. Poza prowadzeniem akcji „Skarbonka”, wspiera także jedną z kluczowych kampanii Stowarzyszenia – „Szukamy Rodziców SOS”. Celem tej kampanii jest znalezienie nowych Rodziców SOS, którzy stworzą dom dla potrzebujących dzieci.  Obecnie trwa już trzecia edycja tej kampanii.

Firma pomaga także przekazując dotacje, dary rzeczowe oraz informując swoich klientów o działaniach prowadzonych przez Stowarzyszenie i możliwościach jego wsparcia.



tagi: Kaufland , Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce ,