Celem zbudowanego na partnerskich relacjach projektu jest wzajemny, dynamiczny rozwój na zasadzie synergii. Specjał szuka partnerów prowadzących działalność hurtową posiadającą bazę klientów, których potencjalny rozwoju ograniczony jest ze względu na brak środków finansowych, zaplecza detalicznego, doświadczenia, wsparcia informatycznego, warunków zakupowych, itp. W ramach projektu „PARTNERSTWO DLA HANDLU” Specjał zapewi partnerowi wszelkie elementy rozwojowe, które przełożą się na rozwój współpracy.
-------------------------
Specjał jest polskim dystrybutorem działającym na rynku FMCG z ponad 28 letnią tradycją, dużym doświadczeniem w branży. Zajmuje się m.in. kompleksową dystrybucją realizowaną przez 12 własnych oddziałów. Posiada w swoim portfolio dwie sieci franczyzowe, które na koniec 2017 r. liczyły ponad 5700 placówek - mowa tutaj o sieci PSH NASZ SKLEP oraz LIVIO.
tagi: „PARTNERSTWO DLA HANDLU” , specjał , hurt , detal , handel ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...