Wiadomości

Nowe sklepy pod szyldem „Stokrotka”

Piątek, 23 lutego 2018
Lubelska firma Stokrotka, jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce rozpoczyna współpracę z Nałęczowską Spółką Handlową. Sklepy funkcjonujące do tej pory jako marka „Alibi”, będą działały od tego roku pod szyldem „Stokrotka”.
Nałęczowska Spółka Handlowa prowadzi obecnie na terenie woj. lubelskiego cztery placówki handlowe pod marką Alibi, które znajdują się w Bełżycach, Karczmiskach, Żyrzynie oraz w Nałęczowie. Zmiana logo obejmie wszystkie sklepy.

Jesteśmy w takim momencie rozwoju firmy, w którym potrzebujemy większego wsparcia w postaci silnego brandu, aby móc szybciej otwierać nowe lokalizacje, nie ustępując ofertą konkurencji. Stokrotka to sieć handlowa bardzo dobrze postrzegana na Lubelszczyźnie, a to jest obszar naszego działania. Przyłączając się do ogólnopolskiej sieci handlowej, możemy korzystać z doskonałego zaplecza logistycznego, marketingowego i sprzedażowego – mówi Paweł Romanek, dyrektor ds. handlowych NSH Sp. z o.o.

Łączna powierzchnia sklepów, które rozpoczną działalność z logo Stokrotki wynosi  niemal  1.500 m2. Od czwartku 22 lutego pod nowym szyldem funkcjonuje już sklep w Żyrzynie. Na 15 marca wyznaczona jest również data uruchomienia „Stokrotki” w  Karczmiskach. Sklep w Bełżycach będzie otwarty w drugim kwartale, a w Nałęczowie do końca 2018 roku. Pod marką Alibi w dalszym ciągu działać będzie drogeria w Nałęczowie. Firma rozważa już kolejne lokalizacje m.in. w Nowodworze w powiecie ryckim, które otwierane będą już jako Stokrotki w formule franczyzowej.

Postanowiliśmy współpracować w oparciu o system franczyzowy Stokrotki, dzięki któremu firma nie wiążąc się kapitałowo może korzystać z szansy, jaką daje obecność na rynku w ramach dużej sieci handlowej z rozpoznawalną marką. Dla nas firma to majątek oraz ludzie i tutaj pozostajemy całkowicie niezależni, sami zarządzając tym biznesem – dodaje Paweł Romanek.

Stokrotka oferuje franczyzobiorcom unikalne, sprawdzone rozwiązania operacyjne, handlowe oraz marketingowe. Mogą oni korzystać z wypracowanych przez sieć wysokich standardów m.in. w zakresie wyposażenia placówki i obsługi klienta, narzędzi promocyjnych oraz zaplecza szkoleniowego.

Przystępując do franczyzy nasi partnerzy otrzymują wymierne korzyści na każdym etapie prowadzenia działalności. Oferujemy pełne wsparcie, kompleksową wiedzę i narzędzia, które pomogą im osiągnąć sukces na rynku handlu detalicznego. – podkreśla Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Stokrotka Sp. z o.o.



tagi: Stokrotka , Nałęczowska Spółka Handlowa , Alibi ,