Na rynku spożywczym nieprzerwanie utrzymuje się trend polegający na poszukiwaniu na półkach sklepowych produktów naturalnych, zdrowych i ekologicznych. Z roku na rok wzrasta świadomość w zakresie składu kupowanych artykułów. Dokładniej planujemy zakupy, czytamy etykiety, zwracamy uwagę na występowanie dodatków do żywności. Szczególnie dotyczy to artykułów dla dzieci. Producenci w odpowiedzi na te trendy wprowadzają na rynek produkty bogate w wartości odżywcze. Im bardziej naturalne, tym lepiej.
Z trendami i oczekiwaniami konsumentów mierzą się producenci większości artykułów spożywczych. Szczególnie trudne zadanie mają firmy specjalizujące się w przekąskach, które już na poziomie skojarzeń nie uchodzą za odpowiednie dla dzieci. Inaczej jest w przypadku chrupek kukurydzianych – to produkt, który idealnie wpisuje się we wspomniane trendy. Chrupki kukurydziane marki Tygryski sukcesywnie odnotowują dynamiczny wzrost, co dowodzi wysokiego popytu konsumentów. W kategorii chrupek i prażynek notują procentową zmianę sprzedaży wartościowej na poziomie aż 47,0% .Cztery produkty z asortymentu Tygrysków otrzymały pozytywne opinie prestiżowego Instytutu: chrupki kukurydziane, pałeczki kukurydziane, chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną oraz pałeczki kukurydziane z kaszą jaglaną. Produkty posiadają pozytywną opinię Instytutu „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka nr: 39/DKJ/2017, 40/DKJ/2017, 41/DKJ/2017, 42/DKJ/2017.
– Dbamy o to, aby nasze wyroby były jak najlepszej jakości i jak najbliższe naturze. Pozytywna opinia jest potwierdzeniem, że produkty są odpowiednie dla najmłodszych i mogą być częścią urozmaiconej diety. Myślę, że także ogromne wzrosty w sprzedaży produktów zawdzięczamy dbałości o naturalne składniki. Mamy, które najczęściej dokonują zakupów, mają poczucie, że wiedzą, co wybierają, i że jest to produkt wysokiej jakości, przeznaczony dla ich pociech. Zaufanie do naszej marki daje nam ogromną satysfakcję. – komentuje Joanna Gębura, Specjalistka ds. Jakości z TBM Sp. z o.o.
Tygryski to marka przekąsek dla dzieci należąca do polskiej firmy rodzinnej TBM, która na rynku funkcjonuje od 1992 roku. Powstają z wyselekcjonowanej, niemodyfikowanej genetycznie kaszy kukurydzianej. W szerokim asortymencie produktów TBM znajdują się m.in. chrupki kukurydziane oraz chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną.
Została uruchomiana również kampania telewizyjna -
https://www.youtube.com/watch?v=NfH2zi1TFhY