Kampanie i Promocje

Ruszyła kampania wspierająca loterię Tatry

Wtorek, 16 stycznia 2018
15 stycznia br. ruszyła kampania wspierająca tegoroczną edycję loterii Tatry. Promocja pod hasłem „Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę” wspierana będzie również działaniami w Internecie oraz punktach sprzedaży.
15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję lubianej przez konsumentów loterii promocyjnej. - Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. Taka forma promocji nie tylko odpowiada na oczekiwania konsumentów, ale co najważniejsze przyczynia się do umacniania pozycji marki na rynku. – mówi Aleksandra Zielińska, Kierownik marki Tatra.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z dwóch wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na stronie www.tatra.pl.

Oprócz kampanii telewizyjnej (emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) promocję wspierać będą działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Loteria rozpoczęła się 15 stycznia 2018 r. i potrwa do 30 czerwca 2018 r.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom. Projekty opakowań przygotowała agencja MH-ART, a POSM  agencja Global. Działania PR realizuje agencja Hope, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.




*Biorąc pod uwagę liczbę nagród oraz czas trwania loterii, statystycznie co sekundę można wygrać piwo Tatra, a co godzinę 300 pln.



tagi: loteria , Tatra , kampania , Tatra co sekundę , trzy stówy co godzinę ,