Kampanie i Promocje

Ciemniejsza strona Planety Warka. Warka Strong wraca na ekrany

Poniedziałek, 15 stycznia 2018
15 stycznia br. rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. W utrzymanym w klimacie Planety Warka filmie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość.
Warka Strong to piwo o charakterystycznym smaku, który konsumenci rozpoznają z zamkniętymi oczami. Wyróżnia się unikalnym słodowo-chmielowym smakiem oraz piękną, bursztynową barwą. Wyjątkowość piwa jest rezultatem niepowtarzalnej kompozycji dwóch słodów: pilzneńskiego, który nadaje mu charakter piwny i prażonego, który nadaje piwu unikalny słodkawy smak oraz bursztynową barwę.

- Warka Strong to piwo doskonałej jakości, cieszące się od lat dużym zainteresowaniem i uznaniem konsumentów. – mówi Ewelina Kawnik, Marketing Manager marki Warka w Grupie Żywiec. - Spot, utrzymany w klimacie poprzednich produkcji, z właściwym dla marki humorem opowiada o tym, jak powstaje Warka Strong - dodaje. Na Planecie Warka klimat korzystnie wpływa na zbiory jęczmienia, pioruny prażą słód na ciemno, a miejscowy browar warzy najlepsze dwusłodowe piwo.

Nowy spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Kreację komunikacji stworzyła agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcja Platige Image. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada  agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.



tagi: Warka Strong , Planeta Warka ,