Rozmowy niefiltrowane

Zazdrosna klientka

Czwartek, 11 stycznia 2018 HURT & DETAL Nr 01/143. Styczeń 2018
Uciążliwi klienci potrafią czasem dać w kość. Niektóre sytuacje są oczywiście zabawne. Odwiedza nas na przykład klientka, która codziennie kupuje ten sam jogurt i za każdym razem pyta o jego cenę, co bardziej bawi niż przeszkadza. Są też jednak mniej przyjemne chwile. Mamy stałą klientkę, która jest bardzo zazdrosna o swojego konkubenta i zwraca szczególną uwagę na to, jak ubrane są pracownice sklepu. Szczególnie latem, kiedy nasze ekspedientki zakładają krótsze spódnice czy spodenki, narzeka, że są nieodpowiednio ubrane i twierdzi, że z pewnością w ten sposób chcą jej odbić partnera. Mało tego! Grozi nam, że zgłosi sprawę do odpowiednich miejsc, w tym sanepidu, że taki rodzaj ubrań jest nieprzepisowy. Dochodzi nawet do bardzo nieprzyjemnych sytuacji, bo jest w stanie obrazić nasze dziewczyny używając wulgarnych słów. Zdarza się, że sprawa kończy się wezwaniem policji. To są trudne przypadki, z którymi niestety musimy sobie radzić.
Iwona Barcikowska
Z-ca kierownika w sklepie w Parysowie (po prawej)


tagi: rozmowy niefiltrowane , sprzedaż , handel ,