Personalia

Stoyan Ivanov nowym dyrektorem generalnym Coca-Cola Poland Services

Piątek, 15 grudnia 2017
Stoyan Ivanov od 1 stycznia 2018 r. obejmie stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Poland Services. Będzie odpowiedzialny za kontynuację realizacji nowej strategii firmy oraz dalszą pracę nad rozwojem oferty produktowej, która jeszcze lepiej będzie odpowiadać na potrzeby i preferencje konsumentów.
Stoyan Ivanov w strukturach firmy Coca-Cola pracuje od 12 lat. Przez wiele lat związany był z działem finansowym. Sukcesywne awanse doprowadziły go do stanowiska dyrektora finansowego ds. nowych produktów na Europę Środkową i Wschodnią (Finance Director for Central and Eastern Europe for new categories /non-carbonated drinks). Od 2015 r. pełni funkcję dyrektora generalnego (Franchise Country Manager) dla grupy rynków: Bułgarii, Chorwacji, Słowenii oraz w Bośni i Hercegowinie i jest najmłodszą w historii firmy osobą na świecie, która objęła stanowisko dyrektora generalnego. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Lukoil Bułgaria, jako Business Analyst.

Stoyan Ivanov na stanowisku dyrektora generalnego zastąpi Lanę Popović, która awansowała w strukturach firmy, obejmując rolę dyrektora generalnego grupy rynków: Polski, krajów bałtyckich, Rosji, Białorusi i Ukrainy.

- Stoyan jest sprawnym liderem, pod którego przywództwem bułgarski zespół osiągnął najlepsze w historii wyniki dzięki innowacjom produktowym i marketingowym. Jego doświadczenie będzie dużą zaletą na pełnym wyzwań polskim rynku - stwierdziła Lana Popović, dotychczasowa dyrektor generalna Coca-cola Poland Services.

- Objęcie stanowiska dyrektora generalnego w Polsce to ekscytujące wyzwanie. To duży i konkurencyjny rynek, na którym kategoria napojów ma potencjał do dalszego wzrostu. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać doświadczenia zdobywane na innych, równie konkurencyjnych rynkach – podkreśla Stoyan Ivanov. - Nie bez znaczenia będzie też rozwój naszego portfolio, uwzględniający między innymi podjęte przez nas zobowiązanie do obniżania kaloryczności naszych produktów - dodaje.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów i nowe wyzwania, z którymi mierzy się współczesne społeczeństwo, portfolio Coca-Cola stale ewoluuje. Konsumenci otrzymują szerszy wybór nie tylko pod względem rodzaju produktów czy wariantów o niskiej lub zerowej kaloryczności, ale także wielkości opakowań. Coca-Cola jest firmą, która chce współtworzyć rozwiązania, m.in. poprzez rozwój swojej oferty, tak aby każdy konsument, niezależnie od stylu życia, przyzwyczajeń i preferencji smakowych, mógł wybrać z niej coś dla siebie.

Na polskim rynku Coca-Cola oferuje obecnie 43 produkty w 13 pojemnościach – od napojów gazowanych takich jak Coca-Cola, Fanta, Sprite, tonic Kinley, poprzez mrożone herbaty, soki, wody mineralne, napoje energetyzujące, aż do napojów dla sportowców. 94% wszystkich produktów z portfolio Coca-Cola sprzedawanych w Polsce jest produkowanych w polskich fabrykach.



tagi: Stoyan Ivanov, Coca-Cola Poland Services,