Tegoroczna edycja kongresu skupi się na predykcjach i innowacjach w sektorze handlu oraz prognozach gospodarczych i ich konsekwencjach dla sektora retail w Polsce. Jednym z głównych tematów tegorocznej edycji Poland & CEE Retail Summit będzie również dokonująca się na naszych oczach transformacja, światowe trendy i innowacje, które zmienią kształt branży.
Edycja 2018 oprócz odświeżonej formuły – m.in. nowych fokusów sesji równoległych, większej ilości zagranicznych prelegentów i przedstawicieli sieci handlowych czy rozwiniętymi formatami ułatwiającymi zacieśnianie relacji biznesowych będzie miała aż
6 sesji równoległych.
- Handel w Polsce 2020
- Retail Online
- Współpraca Sieć Handlowa – Dostawcy
- Supply Chain Excellence
- Omnishopper w świecie marek
- Retail Futurology
Opinie Uczestników, nie pozostawiają wątpliwości, że Kongres jest najważniejszym i najbardziej reprezentatywnym spotkaniem polskiego sektora handlu i FMCG w Polsce. Sama poprzednia edycja zgromadziła rekordową dotychczas liczbę reprezentantów rynku. W 2017r. w Kongresie uczestniczyło ponad 1200 Uczestników, reprezentantów blisko 430 firm, w tym ponad 650+ dencydentów, producentów FMCG, ponad 200 firm świadczących usługi wsparcia dla sektora handlu oraz przeszło 60 sieci handlowych.
Nowe tematy do dyskusji, liczne kontakty, szybko rosnąca frekwencja, a także możliwość wymiany strategicznych informacji, jak zawsze gwarantują dwa intensywne dni rozmów o biznesie, spotkań oraz networkingu.
Na zakończenie pierwszego dnia odbędzie się gala wręczenia nagród „Retailer of the Year 2017 – Wybrany przez Dostawców”, wyróżniających najlepsze sieci detaliczne oraz hurtowe w poszczególnych formatach, z którymi producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować.
Kongres odbędzie się w dniach 13-14 marca 2018 w Warszawie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, przy ulicy Grzybowskiej
Szczegóły oraz warunki uczestnictwa dostępne są na stronie:
www.retail-conferences.com Organizatorem Forum jest firma Blue Business Media – lider polskiej profesjonalnej branży konferencyjnej, który w skali roku organizuje około 50 wydarzeń gromadzących od 100 do 1200 top managerów z najważniejszych poziomów zarządczych. W ciągu 8 lat działalności na polskim rynku spotkania organizowane przez BBM zgromadziły ponad 23 000 uczestników z 3400+ firm, w tym przedstawicieli 85 na 100 największych firm w Polsce (według wartości przychodów).
www.bbm.pl