Z rynku FMCG

Superbrands 2018: konsumenci wybrali Kingę Pienińską

Czwartek, 30 listopada 2017
Kinga Pienińska już po raz czwarty otrzymała tytuł Superbrands Polska Marka w kategorii „Napoje/wody mineralne”. Wyróżnienie to przyznawane jest wyłącznie w oparciu o niezależne badanie opinii konsumentów na temat poszczególnych marek.
Superbrands to wyróżnienie od lat przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. Tytuł uzyskują jedynie te z firm, które są wyjątkowo chętnie rekomendowane przez konsumentów. W tym roku po raz pierwszy zrezygnowano z drugiego etapu badania, czyli  opinii ekspertów, całkowicie oddając głos polskim klientom. To oni zadecydowali, które z marek zasługują na tytuł super marki.

-„Wyróżnienie tytułem Superbrands Polska Marka dla Kingi Pienińskiej jest w tym roku szczególnie istotne, ponieważ wyboru dokonali sami konsumenci. To, że poleciliby Kingę Pienińską innym, jest najlepszym wyznacznikiem jakości i smaku produktu” - komentuje Anna Serwin, Brand Manager OSHEE, odpowiedzialna za markę Kinga Pienińska.

Badanie konsumenckie zostało zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów i objęło niemal 2 tysiące marek. Na podstawie wskazań badanych określony został indeks siły marki Superbrands, który jest różnicą polecania i odradzania marki przez respondentów. W ten sposób wyłoniono marki, które konsumenci darzą największym zaufaniem i które najchętniej rekomendują.



tagi: Kinga Pienińska , Superbrands 2018 ,