Kampanie i Promocje

Podaruj najlepszy prezent - Benicio del Toro w świątecznej kampanii Heinekena

Poniedziałek, 27 listopada 2017
Przed nami wyjątkowy okres spotkań z najbliższymi i… PREZENTAMI! Dlatego razem z Benicio del Toro marka Heineken podpowiada, jaki jest najlepszy upominek na święta. Wystarczy wejść na www.heineken.com.pl i wygrać najlepszy prezent od Heinekena.
Tradycyjnie już w okresie przedświątecznym Heineken przygotował dla swoich fanów konkurs, w którym do wygrania jest codziennie 100 wyjątkowych zestawów piwa. Wystarczy wejść na stronę www.heineken.com.pl i napisać oryginalne życzenia. Autorzy najlepszych wygrywają dwa kartony piwa Heineken w świątecznym opakowaniu (15 x butelka 0,5 l). Jeden zestaw wraz z życzeniami, marka wysyła do wskazanej osoby, a drugi autorowi życzeń. Przecież nie ma nic lepszego niż wspólne świętowanie, a dzięki nagrodom od Heinekena problem nietrafionych prezentów rozwiązuje się sam.

Konkurs wspiera spot reklamowy z Benicio del Toro. Aktor, jak na zdobywcę Oskara przystało, z radością przyjmuje nieudane prezenty, wie, że o ten najlepszy zadbał sam. W te święta dzięki Heinekenowi każdy może zagrać rolę życia i w oczekiwaniu na zimne piwo entuzjastycznie rozpakować nie do końca wymarzone prezenty.

- Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. – mówi Marcin Drożyński,  Kierownik ds. Marki Heineken w Grupie Żywiec  – Zainteresowanie konsumentów i entuzjazm, z jakim dzielili się wrażeniami po otrzymaniu Heinekena na swoich profilach w social mediach, przerosło nasze oczekiwania – dodaje Drożyński. - Nasi konsumenci, tak jak i my wiedzą, że nie ma nic lepszego niż zimny Heineken na święta.

Akcja „Podaruj najlepszy prezent” potrwa do 22 grudnia br.
Spot z Benicio del Toro emitowany jest na platformach VOD w Internecie.
Reklamę dla Heinekena stworzyła agencja Publicis Italia. W Polsce dla marki pracują: agencja K2 oraz dom mediowy Starcom, który odpowiada za planowanie i zakup mediów.

Świąteczna odsłona Heinekena zawitała również do punktów sprzedaży, gdzie dostępna jest limitowana edycja świątecznych opakowań piwa Heineken.



tagi: Heineken , Benicio del Toro , świąteczna kampania ,