Kampanie i Promocje

W sam raz na raz! – nowość Łowicza w kampanii telewizyjnej

Wtorek, 14 listopada 2017
Nowy, całkowicie pomidorowy spot Łowicza prezentuje wyjątkową nowość marki i jej zalety. Koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce jest w sam raz na raz – do zupy, sosu, a nawet bigosu!
Łowicz prezentuje konsumentom unikalną nowość. Najnowsza kampania marki skupia się na ostatnio wprowadzonej, innowacyjnej propozycji produktowej. Spot, emitowany w telewizji i na platformach video w Internecie, pokazuje zalety koncentratu Łowicz w saszetce. Wystarczy oderwać, by otworzyć opakowanie, a następnie wycisnąć, by cieszyć się unikalnym, w pełni pomidorowym smakiem.

Kampania przekonuje, że rewolucyjne rozwiązanie Łowicza sprawdzi się w każdej kuchni. Koncentrat pomidorowy, dotychczas w słoikach i puszkach, teraz dostępny jest w poręcznej, jeszcze bardziej wygodnej formie. To z pewnością ułatwi przygotowywanie ulubionych, pomidorowych dań. Wygoda to nie wszystko – niezmienna jakość oraz smak to również niezaprzeczalne atrybuty nowego wariantu Koncentratu Pomidorowego Łowicz. Dzięki niestandardowej formie zajmuje niewiele miejsca, a zarazem stanowi idealną porcję, „w sam raz na raz”.

Zobacz pomidorowy spot: https://www.youtube.com/watch?v=pw33Dh7DsmI
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare



tagi: Łowicz , W sam raz na raz! , kampania telewizyjna ,