Kampanie i Promocje

Regionalna kampania paluszków Lubella

Wtorek, 07 listopada 2017
Najnowsza kampania outdoorowa paluszków marki Lubella ma – zarówno zasięgowo, jak i tematycznie – charakter regionalny. Marka zwraca uwagę na lokalne pochodzenie produktu – prosto z Lublina.
Kampania paluszków Lubella podkreśla, że znana i ceniona w całej Polsce marka pochodzi z Lublina. 16 billboardów w przestrzeni miasta oraz 100 ramek z komunikacją w autobusach miejskich zwraca uwagę na fakt, że marka jest dumna, z tego, skąd pochodzi i gdzie powstają produkty z jej oferty. Komunikacja prezentuje klasyczną przekąskę z oferty Lubelli – paluszki z solą.

Lubella w swojej kampanii przygotowała również działania do studentów – kluczowej grupy docelowej kategorii paluszków. W listopadzie w 20 akademikach w Lublinie zostanie przeprowadzona akcja samplingowa, w ramach której Lubella rozda studentom 6 000 paczek paluszków.

Lubella w swoim portfolio oferuje klasyczne, tradycyjne paluszki w trzech najpopularniejszych smakach: solonym, sezamowym i ser&cebulka. Ofertę Lubelli uzupełniają innowacyjne, jedyne takie na rynku paluszki Natures o unikalnym, zakręconym kształcie w dwóch wersjach smakowych: z solą morską oraz z czosnkiem i ziołami.

Paluszki Lubella to gwarancja najwyższej jakości i tradycyjnego wypieku. To idealna przekąska na wieczór – do chrupania na imprezie lub przed telewizorem, samemu, lub w towarzystwie. 

Agencja odpowiedzialna za kampanię: Youngers



tagi: Lubella , paluszki , kampania regionalna ,