Kampanie i Promocje

Marka Herbapol startuje z promocją syropów Owocowa Spiżarnia

Poniedziałek, 06 listopada 2017
Wystartowała kolejna odsłona parasolowej kampanii wizerunkowej marki Herbapol, tym razem skupiona na syropach z linii Owocowa Spiżarnia.
Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot, w którym podkreślono przyjemnościowy i mocno owocowy charakter syropów z linii Owocowa Spiżarnia, które – na przykład jako dodatek do wody lub herbaty – mogą towarzyszyć wszystkim członkom rodziny przez cały dzień. Oprócz tego, reklama przypomina o zawartości witaminy C i braku konserwantów w syropach marki. Spot można zobaczyć od 6 listopada w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, Telewizja Polska oraz w Internecie, m.in. w serwisach takich jak TVN Player ROS, TVP VOD ROS, Onet RON, Wp.pl, Interia.pl.

Link do spotu o syropach Owocowa Spiżarnia: https://we.tl/dQX3E6m9uG

O kampanii „I dzień smakuje lepiej”

Celem kampanii jest ukazanie wyjątkowego smaku i aromatu produktów marki Herbapol, na który składają się specjalnie wyselekcjonowane owoce i zioła oraz przypomnienie konsumentom, że produkty te umilą każdą porę dnia. W kampanii ukazane są one w otoczeniu ciepłej, radosnej, rodzinnej atmosfery i towarzyszą wszystkim członkom rodziny przez cały dzień: od wspólnie spędzanych chwil o poranku, przez popołudniowe spotkanie biznesowe, aż do chwili wieczornego relaksu. Każdą z tych sytuacji łączy coś wyjątkowego – przyjemność smakowania produktów marki Herbapol.

Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów – po jednym dla każdej wspieranej kategorii produktowej. Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 roku pod hasłem: Przyjemność. Masz to w naturze. Pierwszy ze spotów reklamowych przygotowanych w ramach kampanii dotyczył herbatek owocowych z linii Herbaciany Ogród.

Za kreację i przygotowanie spotów odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw, która pracowała również przy realizacji poprzedniej platformy. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.



tagi: Herbapol , promocja , syropy , Owocowa Spiżarnia ,