Stokrotka testuje swój format convenience otwierając kolejne sklepy
Piątek, 27 października 2017
Sieć Stokrotka w minionym roku zdecydowała o podjęciu działań zmierzających do stworzenia kolejnego, po supermarkecie i markecie, konceptu sklepu – tym razem w formacie convenience. Zwieńczeniem tych prac było otwarcie w bieżącym roku w okresie od kwietnia do sierpnia trzech sklepów testowych w nowej formule.
Obiecujące efekty dotychczasowych otwarć skłaniają sieć do uruchamiania kolejnych testowych placówek detalicznych. 26 października Stokrotka otworzyła dwa sklepy w nowym formacie, zwiększając tym samym swój stan posiadania do pięciu placówek w formacie convenience. Jednocześnie Stokrotka zdecydowała się na zmianę dotychczasowej nazwy na nową, wpisującą się w trendy rynkowe tj. STOKROTKA EXPRESS. Tym samym sklepy convenience stały się pełnoprawnym „członkiem rodziny”, znanych z dobrej jakości i atrakcyjnego asortymentu, sklepów pod brandem STOKROTKA.
Nowe STOKROTKI EXPRESS otworzono w Lublinie przy ul. Zana i w Skierniewicach przy ul. Asnyka. Powierzchnia sprzedażowa sklepów wynosi odpowiednio 71 mkw i 105 mkw. Oba sklepy otworzone zostały w często uczęszczanych lokalizacjach w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.
Placówki detaliczne STOKROTKA EXPRESS odróżniają się od innych sklepów działających w formacie convenience na rynku. Ich mocną przewagą są artykuły świeże i optymalnie dopasowany asortyment, w zupełności wystarczający do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze. W miarę rozwoju nowego formatu, sklepy będą również przygotowane do świadczenia szeregu usług dodatkowych dla swoich klientów m.in. będą oferować darmowy dostęp do Wi-Fi, możliwość rejestracji usług telekomunikacyjnych, doładowania usług prepaid, dokonywania płatności za rachunki, czy możliwość skorzystania z usług firmy kurierskiej. Oprócz zrobienia zakupów w rozsądnej cenie, wizyta w sklepie STOKROTKA EXPRESS będzie też okazją do napicia się aromatycznej kawy czy zjedzenia ciepłej przekąski.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.