Z rynku FMCG

Modernizacja części biurowej Kupca Poznańskiego rozpoczęta

Środa, 18 października 2017
Na początku października 2017 r. spółka będąca właścicielem Kupca Poznańskiego podpisała umowę z wykonawcą prac modernizacyjnych w części biurowej budynku. Planowany zakres prac obejmuje stworzenie niezależnej od części handlowej recepcji obsługującej powierzchnie biurowe, wymianę wind oraz rearanżację powierzchni wspólnych na piętrach biurowych w oparciu o projekt pracowni Kostka&Kurka. Koncepcja modernizacji została przygotowana z wykorzystaniem doświadczenia i wiedzy BNP Paribas Real Estate Poland, które jest agentem wyłącznym odpowiedzialnym za komercjalizację powierzchni w budynku jak i zarządcą nieruchomości. Zakończenie prac planowane jest na luty 2018 r.
Adrian Bojczuk, Zastępca dyrektora w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych, BNP Paribas Real Estate Poland - "Rozpoczęcie prac modernizacyjnych w Kupcu Poznańskim, jest kolejnym krokiem wynajmującego zmierzającym do wyjścia naprzeciw potrzebom obecnych i przyszłych najemców części biurowej. Opracowując koncepcję zmian najbardziej zależało nam na stworzeniu oddzielnych wejść do części biurowej i centrum handlowego. Niezależna recepcja, która powstanie naprzeciwko przystanku tramwajowego przy ul. Strzeleckiej, spełni to założenie. Nowe windy jak i zmodernizowane halle windowe, toalety i korytarze nadadzą tej powierzchni nową jakość."

Kupiec Poznański to kompleks biurowo-handlowy o łącznej powierzchni 20,5 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10 tys. mkw. stanowi przestrzeń biurowa. Składa się z 6 kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej, z czego trzy ostatnie przeznaczone są na pomieszczenia biurowe. Na parterze, pierwszym oraz drugim piętrze zlokalizowane są restauracje, kawiarnie i punkty usługowe. Dostęp do głównych linii komunikacji miejskiej zapewnia dobry dojazd, a na gości poruszających się własnymi środkami komunikacji czekają miejsca postojowe dla aut i rowerów zlokalizowane w garażu podziemnym.


tagi: Kupiec Poznański , biura , wynajem ,