Z rynku FMCG

Kalendarze firmowe Hochland Polska 2018!

Wtorek, 17 października 2017
Wkrótce startuje dystrybucja kalendarzy Hochland Polska 2018. Wszechstronne kalendarze Hochland Polska od lat są dostarczane klientom jako jedne z pierwszych na rynku! W tym roku Hochland postawił na kalendarze biurkowe, niewielkie, designerskie i poręczne, które są pomysłem na ukoronowanie 11-tej już edycji konkursu fotograficznego ogłoszonego wśród prcaowników, tym razem pod hasłem “Hochland WARTOŚCI”.
Kalendarz firmowy Hochland Polska 2018 ma szansę przekazać coś więcej niż tylko identyfikację firmy, bo jego tematem przewodnim są wartości firmowe. Finałowe zdjęcia, które wykonali pracownicy Hochland Polska w ramach jedenastej edycji konkursu fotograficznego przedstawiają ich interpretację wartości obowiązujących w Hochland Polska. Każdy kolejny miesiąc 2018 roku to finałowe zdjęcie przedstawiające wybraną wartość firmową, informacja na temat zdjęcia, a także zdjęcie autora z krótką notką biograficzną. Dodatkowo udało się w projekcie kalendarza zaprezentować opinie kilku pracowników właśnie na temat wartości firmowych.

W Hochland Polska wśród kluczowych wartości firmowych znalazły się własna inicjatywna, kultura innowacyjności, informacja i komunikacja, stosunki międzyludzkie, konflikt, jako szansa, kształcenie i rozwój, czy wreszcie kierowanie zespołem. W dzisiejszych czasach żyjemy szybko, intensywnie, mając dostęp do wielu zasobów. Ludzie i firmy mają nieograniczony właściwie dostęp do nowych technologii, informacji oraz kompetencji. Tajemnicą sukcesu człowieka jest nazwanie swojej misji życiowej i określenie wartości, które nadają kierunek naszym działaniom. Podobnie dla organizacji jest to stworzenie porywającej wizji, która określa cel i pokazuje końcowy obraz starań oraz sprecyzowanie systemu wartości firmowych. Słowo wartość ma jednak zdecydowanie szersze znaczenie, które  odnosi się do zbioru uniwersalnych zasad porządkujących i usprawniających działania, stając się integralną częścią kultury organizacyjnej, kształtując normy postępowania, wizję oraz misję każdej firmy.– powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.



tagi: Hochland Polska , kalendarze firmowe , Hochland WARTOŚCI ,